اخبار داغ

سرنوشت دو ووشو کار هرمزگانی در اردوى تیم ملی

سرنوشت دو ووشو کار هرمزگانی در اردوى تیم ملی
رئیس هیأت ووشو هرمزگان گفت:نجم‌الدین علیمرادى سانداکار وزن منهاى ۵۶ کیلوگرم با شکست حریفان خود در اردوها ماندنى شد و عیسى آرسیون فایتر وزن منهاى ۶٠ کیلوگرم که سال اول رده سنى بزرگسالان را تجربه مى‌کند با قبول شکست از رقبایش از ادامه حضور در اردوى تیم ملى باز ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا بهرمن، رئیس هیأت ووشو هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز، اظهار کرد: رقابت‌هاى درون‌ اردویى انتخابى تیم ملى ووشوى ایران، دوشنبه ١٧ تیرماه سال جارى در دو بخش ساندا و تالو در آکادمى ووشو واقع در مجموعه ورزشى آزادى تهران برگزار شد و  در نهایت نفرات راه‌یافته به اردوى آماده‌سازى معرفى شدند و از امروز (سه شنبه) تمرینات خود را تحت نظر حسین اوجاقى و على دهقان آغاز مى‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
 
,
رئیس هیأت ووشو هرمزگان افزود: مبارزه بین نفراتى که مدال‌هاى جهانى و آسیایى را در کارنامه دارند و نفرات اول تا سوم رقابت‌هاى کشورى سال قبل انجام شد و حضور علاقمندان، موجب افزایش حساسیت شده بود تا روزى تماشایى در رقابت‌هاى انتخابى درون‌اردویى رقم بخورد.
,
 
,
بهرمن با اشاره به اینکه دکتر مهدى على‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو و اعضاى کادر فنى تیم ملى، مسابقات انتخابى را تحت نظر داشتند، گفت: در بخش ساندا، مبارزات در ۱۰ وزن برگزار شد و تیم ایران مى‌تواند در این بخش، پنج سانداکار را به پیکارهاى جهانى اعزام کند.
,
 
,
وی افزود: سانداکاران راه‌یافته به اردو، سه مرتبه برابر یکدیگر قرار مى‌گیرند و هر ورزشکارى که به دو پیروزى دست یابد به‌عنوان نفر فیکس وزن خود انتخاب مى‌شود همچنین تیم ملى ووشوى ایران، مسابقات قهرمانى جهان را پیش روى دارد و پیکارهاى قهرمانى جهان، اواخر مهرماه به میزبانی چین و در شهر شانگهاى برگزار مى‌شود.
,
 
,
رئیس هیأت ووشو هرمزگان بیان کرد: دو سانداکار هرمزگانى که توانسته بودند در رقابت‌هاى قهرمانى کشور مجوز حضور در رقابت‌هاى درون اردویى را کسب کنند در این پیکارها حاضر شدند.
,
 
,
بهرمن خاطر نشان کرد: نجم‌الدین علیمرادى سانداکار وزن منهاى ۵۶ کیلوگرم با شکست حریفان خود در اردوها ماندنى شد و عیسى آرسیون فایتر وزن منهاى ۶٠ کیلوگرم که سال اول رده سنى بزرگسالان را تجربه مى‌کند با قبول شکست از رقبایش از ادامه حضور در اردوى تیم ملى باز ماند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه