اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه و تامین اجتماعی استان زنجان:

31600 بیکار در استان زنجان وجود دارد

31600 بیکار در استان زنجان وجود دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه و تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به تعداد بیکاران در استان زنجان گفت: در حال حاضر 31 هزار و 600 بیکار در استان زنجان وجود دارد که از بیشتر این بیکاران جوان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدرضا یوسفی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تعداد بیکاران استان اظهار کرد: براساس آخرین آمار سازمان مدیریت برنامه‌ریزی که در فصول مختلف بحث آمارگیری را انجام می‌دهد آمار بیکاری در استان زنجان 31 هزارو 600 نفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: این آمار برآوردی است و این آماری که سازمان مدیریت برنامه‌ریزی منتشر می‌کند با آماری که مرکز آمار هر سال یکبار اعلام می کند ممکن است درصد کمی تفاوتی داشته باشد.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه و تامین اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد: 31 هزارو 600 نفر بیکار در استان آمار بیکاران مطلق در استان زنجان هستند.

,

وی در مورد تعداد بیکاران فارغ‌التحصیلان در استان زنجان عنوان کرد: آمار دقیقی از بیکاران فارغ‌التحصیلان در استان زنجان نداریم ولی بیشتر بیکاران در استان زنجان قشر جوان هستند.

,

بیتشر بخوانید:

, بیتشر بخوانید:, بیتشر بخوانید:,

مجموعه توانبخشی ایثار از ظرفیت‌های ایحاد کارآفرینی است

, مجموعه توانبخشی ایثار از ظرفیت‌های ایحاد کارآفرینی است, مجموعه توانبخشی ایثار از ظرفیت‌های ایحاد کارآفرینی است,

کارآفرینی حلقه مفقوده در تولید

, کارآفرینی حلقه مفقوده در تولید, کارآفرینی حلقه مفقوده در تولید,

یوسفی در ادامه با اشاره به اینکه از سال 85 جشنواره کارآفرینی در سطح کشور برگزار می‌شود که تاکنون 12 جشنواره توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شده است افزود: با این جشنواره کارآفرینان در سطوح ملی و کشوری به جامعه هدف معرفی میشوند.

,

وی ابراز کرد: به طور تقریبی تاکنون بالغ بر 3 هزار نفر در سطح استانی و 140 کارآفرین برتر ملی در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از بخش صنعت و معدن و کشاورزی و هچنین خدمات انتخاب و معرفی شده است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه و تامین اجتماعی استان زنجان افزود: یکی از دستاوردهای مهمی که از برگزار جشنواره‌ها حاصل شده بحث تشکیل کانون کارآفرینان در استانها است که با حضور کارآفرینان برتر استانی و ملی فرآیند برگزاری جشنواره‌ها انتخاب شده که و با نهاد‌های اجرایی به عنوان اتاق فکر این نهادها همکاری می‌کنند.

,

وی بیان کرد: از این افراد می‌توان در زمینه توسعه فرهنگ کارآفرینی نیز می توان استفاده کرد که در حال حاضر این اتفاق می افتد.

,

یوسفی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره‌های کارآفرینی افزود: ترویج و توسعه فرهنگ کار آفرینی و همچنان خلاقیت و نوآوری و همچنین شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره‌ها است.

,

وی خاطر نشان کرد: براساس زمانبندی صورت گرفته تا پایان تیرماه کارفرمایان واحد‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان بدون محدودیت اعم از واحدهای خرد کوچک و متوسط و همچنین بزرگ که قبل از سال 93 تاسیس شدند می‌توانند در تا پایان تیرماه از طریق سامانه www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌ها و ثبت مستندات خود اقدام کنند.

, www.karafarinanebartar.ir,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه