اخبار داغ

پیگیری مصوبات زیلایی (1)

دهستان زیلایی چشم انتظار اقدام مشترک گازی کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری

دهستان زیلایی چشم انتظار اقدام مشترک گازی کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری
فرماندار بویراحمد گفت: با پیگیری‌های استاندار و مسئولان شرکت گاز و با توافقی که با استان چهار محال و بختیاری به عمل آمده انتظار می‌رود این منطقه در یک سال آینده از نعمت گاز برخوردار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس اعضای شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در دی‎ماه سال 96 به دهستان زیلایی شهرستان بویراحمد سفر کردند و طی آن مصوباتی برای توسعه و پیشرفت این منطقه محروم انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, اعضای شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در دی‎ماه سال 96 به دهستان زیلایی شهرستان بویراحمد سفر کردند و طی آن مصوباتی برای توسعه و پیشرفت این منطقه محروم انجام شد.,

یکی از مصوباتی که در این سفر مورد توجه قرار گرفت بحث گازرسانی به این دهستان بود که البته با توجه به کوهستانی بودن منطقه سختی های خاص خود را خواهد داشت.

, یکی از مصوباتی که در این سفر مورد توجه قرار گرفت بحث گازرسانی به این دهستان بود که البته با توجه به کوهستانی بودن منطقه سختی های خاص خود را خواهد داشت.,

چند روز بعد از انجام این سفر وزیر نفت به کهگیلویه و بویراحمد آمد و موضوع گازرسانی به منطقه زیلایی در این نشست نیز مطرح شد؛ نماینده بویراحمد و دنا گفت: مناطق بویراحمد و دنا محروم و سردسیر هستند، یکی از مهم ترین خواسته های مردم به ویژه در روستاها توسعه گازرسانی است.

,

زارعی گفت: منطقه زیلایی زیرساخت های بهداشتی، راه و مدرسه و موارد مشابه را دارد اما این مجموعه روستاهای ۱۸ هزار نفری علاقه مند هستند از نعمت گاز برخوردار شوند، مطالعات اولیه با دستور شما انجام شده اگر بتوان زمینه گازرسانی از خط لوله مسیر چهارمحال و بختیاری عملیاتی شود مشکل مردم حل میشود.

,

در همین خصوص فرماندار بویراحمد نیز گفت: گازرسانی به مردم زیلایی یکی از اولویت‌های مسؤولان است که مطالعات و کارهای اولیه آن در حال انجام است.

, زیلایی, مسؤولان,

شاهرخ کناری بیان کرد: با پیگیری‌های استاندار و مسئولان شرکت گاز و با توافقی که با استان چهار محال و بختیاری به عمل آمده انتظار می‌رود این منطقه در یک سال آینده از نعمت گاز برخوردار شوند.

, مسئولان,

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفتگو با صبح زاگرس درخصوص گازرسانی به این مناطق گفت: تعداد زیاد روستاها با توجه به فاصله ای که با مرکزاستان دارند و همچنین واقع شدن در نقاط کوهستانی  و هزینه این پروژه باتوجه به تحلیلی که وزارت نفت کرده تصمیم گرفتیم که پروژه گاز رسانی به این روستا را به صورت اشتراکی با استان چهارمحال وبختیاری انجام دهیم.

, صبح زاگرس, ,

رحمان خادم بیان کرد: مراحل مقدماتی پروژه در استان ما مشخص شده است؛ بین 17 تا 20 میلیارد برای این پروژه در کهگیلویه و بویراحمدتعیین شده است، معادل هزینه ای که در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شده است  باید دراستان چهار محال بختیاری نیزبرای پروژه جمع آوری شود و در حال رایزنی با آن ها هستیم که طرح گاز رسانی را با همکاری آن ها انجام دهیم.

,

در ماه های اخیر نیز جلساتی با مسئولان استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است و قرار بر این شد کار گارسانی با همکاری این استان و از سمت شهرستان لردگان صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه