اخبار داغ

یادداشت

سونامی در انتخابات گچساران

سونامی در انتخابات گچساران
اتفاقی که کمتر از سمت سیاسیون گچساران شاهد آن هستیم. خلاصه آنکه زراعت کیش وفادار به جریان و تفکرش از سال ها پیش باقی ماند و نه تنها حزب باد نبود بلکه حتی به نسیم های فصلی هم توجه نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی شهرستان گچساران و باشت احتمال ورود چندین کاندید انتخاباتی به انتخابات وجود دارد که یکی از قطب های اصلی انتخابات در مجلس شورای اسلامی، سید یعقوب زراعت کیش استاد برجسته اقتصاد در دانشگاه های تهران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

اینکه قشر نخبه، دانشگاهی و سیاسیون فکری جریان ارزشی و اصولگرایی به چه علت هایی معتقدند سونامی زراعت کیش می تواند فرآیند انتخاباتی در گچساران را متحول سازد میتواند به دلایل ذیل باشد:

,

۱)مردمی بودن: خوشرویی، ارتباطات گسترده مردمی و کاریزمای عمومی- کسی که از سادات مردمی و از دل همین قشر و توده های عمومی مردمی بالا آمده و درد مردم را میفهمد.

,

۲)سواد و تخصص: مردی از گچساران که در عرصه عمومی کلان کشور و اقتصاد کلان مملکت حرفهای زیادی برای گفتن دارد. دانشیار رشته اقتصاد، مقالات علمی متعدد ملی و بین المللی، تدریس و هیات علمی در دانشگاه های معتبر کشور،راهنمایی ده ها دانشجوی دکتری اقتصاد و مدیریت، می تواند دو قطبی زراعت کیش- تاجگردون را جذاب نماید.

,

۳)چهره ای رسانه ای: حضور هفتگی و مداوم در شبکه های مختلف ملی سیما و سایت های خبری اصلی کشور ایشان را به چهره ای آشنا برای مردم تبدیل کرده است.

,

۴)ارائه برنامه های اشتغالزایی، تولیدی، فرهنگی و رفاهی در سطح ملی و منطقه ای از ویژگی های خاص ایشان است که شاید در سطح استان نیز بی نظیر باشد.

,

۵)اصالت، صداقت و وفاداری به تشکیلات و طرفداران: شاید یکی از ویژگی هایی است که چهره زراعت کیش را بزرگ کرده است. علی رغم آنکه ایشان با فعالیت های سیاسی همراه بوده اند، صداقت را در رفتار و کردار ایشان می توانیم ببینیم.

,

کافی بود که در دوره های قبلی انتخابات در سال ۹۴ به تشکیلات جناحی خودی که آقای فولادی کاندیدای آنها بودند تائید اولیه را بدهد تا با تمام توان تا پایان انتخابات از ایشان و تشکیلات سیاسی اش حمایت نمایند.

,

 اتفاقی که کمتر از سمت سیاسیون گچساران شاهد آن هستیم. خلاصه آنکه زراعت کیش وفادار به جریان و تفکرش از سال ها پیش باقی ماند و نه تنها حزب باد نبود بلکه حتی به نسیم های فصلی هم توجه نداشت.

,

همین خصوصیت زراعت کیش از علت هایی است تا بسیاری از جوانان و سیاسیون به وی اعتماد کنند و آینده خوشان را به فردی وفادار و با صداقت بسپارند که هرگز طرفدارانش را در زمان های آینده فراموش نخواهد کرد.

,

۶)قدرت بیان خاص، جسارت و شهامت وی همراه با برنامه های علمی ارائه شده برای حل معضلات منطقه ای از سوی زراعت کیش، امید حرکت جهادی در راستای گام دوم انقلاب را در گچساران و باشت زنده می کند.

,

۷)عدم تکیه بر مسائل قومی قبیله ای و اعتقاد نداشتن به حرکت بر اساس اصول خاله خورزویی هم در انتخابات و هم در برنامه های ارائه شده از ویژگی های خاص ایشان می باشد.

,

۸)سابقه اجرایی قوی علی رغم جوانی: مانند ریاست در سه دانشگاه، همچنین مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه ها در سطح ملی، مسئولیت در استعداد درخشان و نخبگان و مشاوره های اقتصادی به بعضی از مسولین نظام و….. میتواند از ویژگی های خاص کاندید محبوب لایه های مختلف اجتماعی در گچساران باشد.

,

در آینده نزدیک از زراعت کیش بیشتر خواهید شنید…

,

ابراهیم موسوی

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه