اخبار داغ

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل خبر داد:

نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب در اردبیل

نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب در اردبیل
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت:نمایشگاه مجازی آثار برگزیده جشنواره سراسری پوستر «حریم ماه» با موضوع «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی و اسلامی» به مناسبت هفته حجاب و عفاف، در فضای مجازی منتشر می‌ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان مجرد در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی شاید از دو منظر قابل طرح باشد؛ یکی عفاف و حجاب کاربران در فضای مجازی و دوم شناسایی و بررسی محتواها و فعّالیت‌های گوناگون درباره عفاف و حجاب در فضای مجازی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: نمایشگاه مجازی آثار برگزیده دو دوره جشنواره سراسری پوستر «حریم ماه» با موضوع «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی و اسلامی» به مناسبت هفته حجاب و عفاف، در فضای مجازی منتشر می‌گردد.

,

مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: عفاف داشتن و محجوب بودن، از فضایل اخلاقی بشر است که به مثابه امری درونی برای هر انسان، فارغ از دین و مذهبی که دارد، مطلوب شمرده می‌شود. لذا در راستای ارتقای فرهنگ استفاده درست از فضای مجازی و مقابله با جریان جنگ نرم بر علیه ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب، حوزه هنری استان اردبیل با همکاری بنیاد عفاف و حجاب استان اردبیل، طرح‌ به روز رسانی پوسترهای عفاف و حجاب را اجرا می‌کند که طی آن هر 24 ساعت 10 اثر را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارد.

,

وی با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف سال 98 همزمان با دهه کرامت و ولایت از 15 تا 21 تیر برگزار می شود، ابراز داشت: نمایشگاه مجازی مجموعه پوسترهای «حریم ماه» در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان اردبیل، به نشانی http://www.artardabil.ir/ منتشر می‌ شود.

, http://www.artardabil.ir/,

مجرد تصریح کرد: جشنواره سراسری طراحی پوستر حریم ماه با موضوع عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی و اسلامی از سوی حوزه هنری خراسان شمالی و با مشارکت بیش از 300 هنرمند از 27 استان کشور در سال های 94 و 95 برگزار شده است.

,

نمایش مجازی پوسترهای عفاف و حجاب حوزه هنری استان اردبیل هر 24 ساعت 10 پوستر عفاف و حجاب را در فضای مجازی منتشر می‌کند

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه