اخبار داغ

حرکتی فرهنگی در راستای ترویج حجاب در نهاوند

حرکتی فرهنگی در راستای ترویج حجاب در نهاوند
دختران نهاوندی دریک حرکت خودجوش فرهنگی حس خوب ریحانه بودن را با دختران شهرشان تقسیم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  عصر همدان؛ جمعی از بانوان شهرستان نهاوند در حرکتی فرهنگی و خودجوش اقدام زیبایی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در نقاط مختلف سطح شهر انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این بانوان با توزیع هدایا، شاخه گل، بسته‌های فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف و توزیع کتاب و صحبت با دختران نهاوندی در مورد ویژگی‌های بانوی برتر با آن‌ها صحبت کردند.
توزیع بادکنک و اسباب‌بازی‌ها و جمله نوشته‌هایی در مورد حجاب به دختربچه‌های نهاوندی از دیگر اقدامات این بانوان بود که مورد استقبال بانوان نهاوندی قرار گرفت.

,
,

, ,

, ,

توزیع بیش از ۵۰۰ جلد کتاب با موضوع عفاف و حجاب و سرگذشت زندگی کسانی که حجاب را برگزیده‌اند از دیگر اقدامات این گروه فرهنگی بود.
قرار است در اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در نهاوند به برگزیدگان این مسابقه کتاب‌خوانی هدایای فرهنگی و زیارتی اهدا شود.

,
,

, ,

در این کار فرهنگی و زیبا که در صورت حمایت بیشتر تعداد بیشتری از بانوان نهاوندی را پوشش می‌داد؛ این بانوان در ۶ نقطه اصلی شهر شامل خیابان ابوذر، شریعتی، پارک ولیعصر، پارک آب‌نما، قیصریه و گلزار شهدا بسته‌های فرهنگی را در بین مردم و دختران توزیع کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه