اخبار داغ

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

قانون عفاف و حجاب باید در کشور عملیاتی شود

قانون عفاف و حجاب باید در کشور عملیاتی شود
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به‌ضرورت پایبندی همه مردم به قوانین در کشور، گفت: قانون عفاف و حجاب باید در کشور عملیاتی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، بابیان این‌که عفاف و حجاب یک واجب فراموش‌شده است، اظهار داشت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه منجر می‌شود که محیط جامعه سالم باشد، چیزی که امروز بیش از گذشته خلأ آن در کشور احساس می‌شود.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی انسان‌ها زندگی شادابی دارند و اگر خدای‌نکرده محیط آلوده شود این به جامعه و مردم صدمه می‌زند.

آشتیانی بیان داشت: نباید اجازه بدهیم که محیط و شرایط جامعه به نحوی باشد که دشمنان نظام از آن سوءاستفاده بکنند و توطئه‌های خودشان را عملیاتی کنند.

وی اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور را خواستار شد و گفت: متأسفانه افرادی هستند که نه قانون را اجرا می‌کنند و نه به مجری قانون احترام می‌گذارند در برابر این اقدامات باید قانون عفاف و حجاب اجرایی شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قم بیان داشت: علاوه بر این در مسائل دینی هم باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که قوانین اسلام بر زندگی ما حاکم شود.

وی برخورد با هنجارشکنان را مهم و حیاتی برشمرد و ابراز داشت: باید کاری کنیم که هنجارشکنان بدانند اقدامات و کارهای آن‌ها اشتباه است و نباید در جامعه ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی تصریح کرد: باید در مسیر اصلاح روند موجود امربه‌معروف و نهی منکر به یک فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود و از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در هفته عفاف و حجاب لازم است به فریضه‌ای امربه‌معروف و نهی از منکر نیز توجه ویژه‌ای شود، فریضه‌ای که در متأسفانه متروک‌شده است و باید در جامعه احیا شود.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه