اخبار داغ

سرپرست فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد

دستگیری ۹ نفر سارق در رفسنجان

دستگیری ۹ نفر سارق در رفسنجان
سرپرست فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ سرهنگ محمد مهدی کریمی سرپرست فرمانده انتظامی رفسنجان در جزئیات این خبر صبح امروز گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق وقطعات خودرو در شهرستان ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چند روزه، چهارنفر متهم در زمینه سرقت کابل برق راشناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیرکردند.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند

,

کریمی خاطر نشان کرد: ماموران در چند عملیات جداگانه پنج نفر سارق قطعات خودرو ، ساختمان نیمه کاره و وسایل مخابراتی را نیز دستگیر کردند که متهمان همگی به بزه خود معترف شدند.

,

این مقام مسئول با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند ازتمام مالباختگان خواست: جهت شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند

,

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان از تمام شهروندان خواست: از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل و محل هایی که سارقان به سهولت به آنها دسترسی پیدا می کنند خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء در منزل از گاو صندوق هایی که از استحکام لازم برخوردار است، استفاده کنند و از شهروندان درخواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه