اخبار داغ

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد:

تسامح تعمدی دستگاه‎های اجرایی درباره عفاف و حجاب/ طیفی از جریانات سیاسی در مجلس با حجاب مخالفند/ وزارت ارشاد باید پاسخگوی اجرایی نشدن"کارگروه مد و لباس" باشد

تسامح تعمدی دستگاه‎های اجرایی درباره عفاف و حجاب/ طیفی از جریانات سیاسی در مجلس با حجاب مخالفند/ وزارت ارشاد باید پاسخگوی اجرایی نشدن"کارگروه مد و لباس" باشد
حجت‎الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: در مجلس شورای اسلامی به شدت درباره عفاف و حجاب اختلاف نظر وجود دارد و برخی از جریانات سیاسی موضوع عفاف و حجاب را نه تنها ضررت نمی دانند بلکه مخالف آن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل اساسی در مسئله حجاب ضعف قوانین نیست اما ما قوانین ضعیف نیز در این باره داریم که بعضا مشکلاتی را به وجود آورده است، به خبرنگار تیتریک گفت: متاسفانه با ضعف اراده ها در اجرای قوانین مرتبط با حجاب مواجه هستیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر افزود: با قوانین 40 ساله مصوب توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس و آئین نامه های به تصویب رسیده در دولت درباره حجاب قطعا می توانیم دغدغه دلسوزان انقلاب و متدین را برطرف کنیم. 
,
 
,
وی اظهار داشت: متاسفانه نوعی تسامح تعمدی از ناحیه دستگاه های اجرایی درباره عفاف و حجاب وجود دارد که در نهایت باعث دلگیری در زمینه اتفافات روی داده در جامعه خواهد شد و جریاناتی به شدت تلاش می کنند عفاف و حجاب را به یک جریان سیاسی مبدل ساخته و آن دامن بزنند. 
,
 
,
حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: عفاف و حجاب یک جریان کاملا فرهنگی است و برخی از مسائل بزرگ نمایی می شود زیرا متدینینِ متعهد و مقید به این موضوع در جامعه کم نیستند اما رفتار نامناسب عده ای از افراد جای تامل دارد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اگر اراده اجرایی دستگاه ها اصلاح شود مسئائل مرتبط با عفاف و حجاب حل خواهد شد، گفت: در مجلس شورای اسلامی به شدت درباره عفاف و حجاب اختلاف نظر وجود دارد و برخی از جریانات سیاسی موضوع عفاف و حجاب را نه تنها ضررت نمی دانند بلکه مخالف آن هستند.
,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خاتمه با تاکید بر اینکه کارگروه مد و لباس مرتبط با مجلس نیست، خاطر نشان داشت: یکی از تکالیف وزارت ارشاد بررسی این موضوع است، گزارشاتی از کارگروه مذکور نیز ارائه می شود اما اجرایی و عملی نیست و ارشاد باید پاسخگوی این مسئله باشد.  
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه