اخبار داغ

امسال اسدآبادی‌ها از بوی پرچم متبرک امام رضا(ع) بی نصیب ماندند

امسال اسدآبادی‌ها از بوی پرچم متبرک امام رضا(ع) بی نصیب ماندند
مسئول دفتر نمایندگی زیرسایه خورشید در اسدآباد از عدم حضور خادمان و پرچم متبرک امام رضا(ع) در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال به مناسبت دهه کرامت و میلادامام رضا(ع) همایش و غرفه های در این شهر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چندسالی است که در ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع)، به همت خادمین امام رضا(ع) کاروان زیرسایه خورشید به شهر اسدآباد قدم می‌گذارند و با مراسم پرچم متبرک این امام همام، این شهر هم امام رضایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

اما امسال بنا به گفته مسئول دفتر نمایندگی زیرسایه خورشید در اسدآباد امسال برنامه حضور خادمان و پرچم متبرک امام رضا(ع) در این شهر برگزار نمی شود و در واقع مردم اسداباد از این برنامه بی نصیب می مانند.

,

جلال خانمحمدی در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان، گفت: امسال برنامه حضور خادمان امام رضا(ع) و پرجم متبرک ایشان را در اسدآباد نخواهیم داشت.

,

وی با بیان اینکه برنامه هایی به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در این شهر اسدآباد برگزار می‌شود، افزود: یکی از این برنامه ها برپایی غرفه های رواق امام رضا ع به مدت دو روز در میدان امام خمینی این شهر است.

,

مسئول دفتر نمایندگی زیرسایه خورشید در اسدآباد افزود: همایشی نیز به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در روز یکشنبه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه