اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حمزه(ع) تاکید کرد؛

مسئولان اقلیم کردستان مقصر حمله تروریستی روز گذشته پیرانشهر هستند/ گروه‌های ضدانقلاب منتظر عواقب این اقدام باشند

مسئولان اقلیم کردستان مقصر حمله تروریستی روز گذشته پیرانشهر هستند/ گروه‌های ضدانقلاب منتظر عواقب این اقدام باشند
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حزب دموکرات، کومله و ضدانقلاب در اقلیم کردستان عراق منتظر اقدام تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران باشند و از همین امروز برای نابودی خود لحظه‌شماری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار اوصانلو در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی روز گذشته به خودروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیرانشهر، اظهار داشت: مردم آذربایجان‌غربی و به ویژه مناطق مرزنشین این استان ۴۰ سال است که در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند و تقدیم شهدا در دوره‌های مختلف زمانی نشانه همین اقتدار و عزت آن‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: شهدایی که دیروز تقدیم نظام اسلامی شده‌اند، در کنار تمام رزمندگان اسلام به مقابله با احزاب ضدانقلاب پرداخته‌اند و این اقدام ناجوانمردانه نتیجه همین ایستادگی بود.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به برخورد شدید سپاه با احزاب ضدانقلاب در سال گذشته، گفت: دشمنان باید بدانند همچنان که سال قبل بلایی به سرشان آوردیم که مرغان آمریکا به حالشان گریه کردند امسال هم همین کار را انجام می‌دهیم.

,

وی، با بیان اینکه افرادی که عزیزان را به شهادت رساندند، زیر خاک هم باشند پیدایشان می‌کنیم و به سزای عملشان می‌رسانیم، تأکید کرد: مسئولین اقلیم مقصر اصلی این اقدام هستند و باید پاسخگو باشند. قبلا بارها در این زمینه و پرورش چنین نیروهایی در اقلیم به مسئولین منطقه تذکر داده بودیم، من خودم هم تذکر دادم.

,

سردار اوصانلو، ابراز داشت: مسئولان اقلیم کردستان عراق این موارد را باید جمع کنند و در دامان خود بزرگ نکنند. بنده هشدار می‌دهم؛ ما به خودمان حق می‌دهیم، این نیروهای ضدانقلاب در هر‌جای اقلیم که باشند به سزای عملشان برسانیم.

,

وی، خاطرنشان کرد: به مسئولان اقلیم کردستان هشدار می‌دهیم که جمعشان کنید. ما بزودی بلایی سرشان می‌آوریم که مرغان آسمان به حالشان گریه کنند. از همین امروز منتظر باشید.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: حزب دموکرات کردستان و کومله بدانند که بلای سختی به سرشان می‌آوریم. از همین امروز منتظر عواقب این جنایت باشید. همه مناطق را تحت نظر داریم. سال قبل از ۲۵۰ کیلومتری لانه‌هایتان را مورد هدف قرار دادیم، پس منتظر باشید.

,

وی، گفت: مسئولین اقلیم کردستان بدانند که هر اتفاقی برای عشایر و مردم منطقه برسد، مسئولیت مستقیمش با آن‌ها است.

,

سردار اوصانلو، در پایان خاطرنشان کرد: عوامل این جنایت باید بدانند که در هر جایی که باشند می‌زنیم، از امروز ساعت مرگ خودتان را به شماره بندازید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه