اخبار داغ

ضرورت جانمایی مناسب برای احداث ساختمان اورژانس گردشگری در شهر

ضرورت جانمایی مناسب برای احداث ساختمان اورژانس گردشگری در شهر
رئیس کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: موانع سرمایه گذاری عامل عدم پیشرفت امور در این حوزه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، حسین قراباغی در جلسه کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا که با حضور اعضای کمیسیون و خانواده گردشگر ( لطیفی) برگزار شد، افزود: شورا اقدامات حمایتی خود را برای جذب سرمایه گذار انجام داده و هر موقع مباحث نزدیک به نتیجه می رسید متاسفانه با ایجاد مشکل اجازه انجام کار داده نمی‌شود و مشکلی ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان،,

قراباغی اضافه کرد: اعضای کمیسیون اقتصاد سرمایه گذاری و گردشگری شورا به ویژه رئیس شورا همگی برای حمایت از توسعه گردشگری منسجم بوده در حد توان در این حوزه کمک می کنند اما پیشبرد اهداف نیازمند همکاری تمامی نهادها و سازمانهای ذیربط است.

,

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌ گذاری و گردشگری شورای شهر همدان به پروژه های مختلف از جمله پردیس سینمایی، موزه میدان امام، پارک ملل و پارک ولایت اشاره کرد و یادآور شد: تمام تلاش شورا و شهرداری برای رونق اقتصادی و گردشگری شهر است که در این راستا اقداماتی صورت گرفته است.

,

قراباغی احداث پارک 102 هکتاری ولایت را اقدام ماندگار در همدان برشمرد و یادآور شد: این طرح نیاز به مطالعه دارد که هم اکنون در حال انجام است.

,

وی با تاکید بر ایجاد بسترهای اولیه برای جذب سرمایه‌گذاران در پارک ولایت یادآور شد: بعد از چهل سال مکان و ظرفیت جدیدی در همدان برای تفریح و گردش مردم ایجاد نشده است و پارک ولایت می تواند در این زمینه پاسخگویی نیاز مردم باشد.

,

وی با انتقاد از تخریب باغات بلوار ارم و عدم اجرای پارک 48 هکتاری، گفت: بلوار ارم را به اسم بوستان ارم تخریب کردیم و به جای درختان ۴۸ هکتاری ۱۲ هکتار فضای سبز ایجاد کردیم و ما باید به آیندگان پاسخگو باشیم.

,

قراباغی از بلاتکلیفی ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرداری انتقاد کرد و گفت: اموال شهرداری نباید بلاتکلیف بماند و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

,

حسین قراباغی رئیس کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به حضور خانواده گردشگر لطیفی در این کمیسیون اظهار کرد: اقدام خانواده گردشگر لطیفی برای معرفی جاذبه های گردشگری کشور ارزشمند است و در صورت تعمیم آن به نقاط خارج از کشوربسیار اثربخش و مفیدتر خواهد بود.

,

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با تاکید بر ایجاد کمپ های اقامتی در ورودی های شهر برای مسافران، افزود: لازم است جانمایی مناسب برای احداث ساختمان اورژانس گردشگری در سه نقطه شهر نیز صورت پذیرد چرا که با این اقدام علاوه بر ساماندهی کارتن به دستان می توان گردشگران را به درستی راهنمایی و برای بازدید از شهر هدایت کند.

,

قراباغی از برگزاری همایش سرمایه گذاری در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برگزاری این همایش در بودجه سال ۹۸ شهرداری دیده شده است.

,

تحقق اهداف گردشگری همکاری ارگانهای مرتبط را می طلبد

, تحقق اهداف گردشگری همکاری ارگانهای مرتبط را می طلبد, تحقق اهداف گردشگری همکاری ارگانهای مرتبط را می طلبد,

رئیس شورای شهر همدان هم در این جلسه از افزایش ورود گردشگران در سال های اخیر به استان همدان خبر داد و یادآور شد: موفقیت اهداف و برنامه های گردشگری نیازمند همکاری و هماهنگی سازمانها و ارگانهای مربوطه در حوزه گردشگری است چرا که شهرداری به تنهایی قادر به انجام تمام امور در این بخش نیست.

,

کامران گردان اضافه کرد: اقدامات زیادی در سالهای اخیر توسط شورا و شهرداری همدان در حوزه گردشگری صورت پذیرفته است.

,

وی با بیان اینکه استان همدان دارای ۱۸۰۰ اثر تاریخی است، اظهار کرد: علیرغم این موضوع یک اثر تاریخی ثبت جهانی نداریم و این جای بسی تاسف دارد به عنوان مثال غار علیصدر بزرگترین غار آبی جهان که در دنیا مطرح است اما تا کنون نتوانستند این غار را به ثبت جهانی برسانند.

,

حضور خانواده گردشگر در کمیسیون اقتصاد

, حضور خانواده گردشگر در کمیسیون اقتصاد, حضور خانواده گردشگر در کمیسیون اقتصاد,

گفتنی است: خانواده گردشگر ( لطیفی) خانواده چهار نفری هستند که در سفر دور ایران در 400 روز به سر می برند که هم اکنون به استان همدان رسیده اند.

,

زیبا لطیفی مادر خانواده گردشگر در این جلسه ضمن قدردانی از مهمان نوازی مردم همدان اظهار کرد: سفر اقدامات فرهنگی انجام می دهیم و جاذبه گردشگری را مستندسازی کرده و به جهان معرفی می‌کنیم

,

وی افزود: همدان شهری زیبا با پتانسیل و ظرفیت های غنی در بخش گردشگری است که انتظار می رود شهر و استان همدان در بخش گردشگری به انداره نام بلندش به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن مورد توجه قرار گرفته و نه تنها در ایران بلکه در جهان مطرح باشد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه