اخبار داغ

امروز و فردا انجام می شود

بازدید کمیسیون آموزش مجلس مراکز علمی آموزشی خراسان‌جنوبی

بازدید کمیسیون آموزش مجلس مراکز علمی آموزشی خراسان‌جنوبی
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: از تمام مراکز علمی بیرجند بازدیده کرده و در پایتخت برای رفع این مشلاکت اقدام می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز وارد خراسان جنوبی شده و مورد استقبال استاندار و نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خراسان جنوبی از استانهای متدین و ولایت مدار کشور است.
,
 
,
وی افزود: سفرهای استانی از جمله برنامه های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است که معمولا در هر سفر استانی همکاران در حوزه‌های مختلف حضور پیدا کرده و با حضور میدانی در استانها و شهرستانها مشکلات موجود مراکز علمی و آموزشی بررسی شده و توانمندی هایی که دارند مورد تجلیل قرار می‌گیرد.
,
 
,
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مشاهده شده را با برگزاری جلساتی در تهران مطرح کرده و در صدد رفع و ارائه راه حل هستیم.
,
 
,
زاهدی بیان کرد: در سفر به خراسان جنوبی نیز تمام مراکز علمی و آموزشی مورد بازدید همکاران قرار می‌گیرد و در جلسه جمع بندی نتیجه سفر اعلام خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه