اخبار داغ

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در اردبیل کلید خورد

طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در اردبیل کلید خورد
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در اردبیل اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،مهران اوچی اردبیلی،صبح امروز در جلسه بررسی اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در اردبیل اظهار داشت: در این طرح، توانمندسازی متقاضیان، اتصال به بازار و فروش محصولات با اقدامات ویژه و به صورت پررنگ‌تر اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌ها یکی از مراحل اصلی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی است، افزود: این طرح در راستای اجرای موفق این پروژه در سال‌های گذشته که در ۱۹ استان به صورت پایلوت در کشور انجام گرفت به جهاددانشگاهی در ۲۳ استان محول شده است.

,

اوچی اردبیلی گفت: در این طرح توسعه رشته‌های نوین، توجه به مزیت‌های نسبی و رقابتی، پایدارسازی مشاغل، توسعه فعالیت‌های شبکه‌ای، مشاوره و ارزیابی متقاضیان، اتصال به بازار و هدف‌مندی حمایت‌ها و کاهش وابستگی به تسهیلات مورد تاکید قرار دارد.

,

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه اجرای این طرح در استان نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: در راستای ارائه این پیشنهاد از سوی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به وزارت کار، مقرر شده است برای ۶ هزار نفر از زنان سرپرست خانوار در ۲۳ استان کشور با بهره‌گیری از الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی اشتغال‌زایی شود.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه