اخبار داغ

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع):

گام دوم انقلاب گام میدانی و گام عملی است/ آنچه برای جامعه اسلامی تاکید شده حفظ وحدت اسلامی است

گام دوم انقلاب گام میدانی و گام عملی است/ آنچه برای جامعه اسلامی تاکید شده حفظ وحدت اسلامی است
آیت الله محمدحسن اختری گفت: گام دوم انقلاب گام میدانی و گام عملی است و باید تلاش کنیم جامعه ما جامعه قرانی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آیت الله محمدحسن اختری مشاور مقام معظم رهبری ظهر امروز در همایش بزرگ قران و عترت استان کردستان، اظهار داشت: خداوند متعال همواره کشور، ملت و آیین ما را بزرگ و بلند قامت و سرافراز و مقتدر به برکت قرآن قرار داده است و ما همواره به این قران باید چنگ بزنیم و ان را از مهجوریت در اوریم در بتوانیم همچنان در مقابل دشمنان ان پیروز باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: اکنون که پس از چهل سال گام اول را به پایان رساندیم و در گام دوم قرار داریم باید برنامه هایی که در گام اول در راستای آموزش، حفظ و تجلیل از بزرگان قرانی صورت گرفته و تحول قرآنی به وجود امده را در گام دوم عملی کنیم.

,

 

,

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه کشور ما امروز در رتبه اول در حفظ قران و اهتمام به حفظ قرآن در جهان قرار دارد, ادامه داد: این حرکت در حال اوج گیری, توسعه و تعمیق است.

,

 

,

آیت الله اختری یاداور شد: گام دوم انقلاب گام میدانی و گام عملی است و باید تلاش کنیم جامعه ما جامعه قرانی شود و فرهنگ ما قرانی شود و تاثیرگذاری قرانی را منعکس کند چرا که قران وحی الهی است.

,

 

,

مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به اینکهدخداوند متعال برای کلام با مخلوق خود از قران بهره گرفته چرا که فاصله بین خالق و مخلوق بسیار زیاد است, بیان کرد: جامعه قرانی به این نیست که قران را چاپ کنیم و ان را به زبان های مختلف ترجمه کنیم بلکه جامعه قرانی جامعه ای متاثر از دستورات قران است که در ان اشکار شده است.

,

 

,

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه خداوند تاکید کرده که قران برای تدبر و فکر است، گفت: تفکر عبادت را ایجاد می کند و در قرآن آنچه که برای جامعه اسلامی تاکید شده حفظ وحدت اسلامی است.

,

 

,

ایت الله اختری اظهار داشت: کسانی که بر طبل نفاق, تفرقه و نژاد پرستی می کوبند تلاش می کنند جامعه را در مقابل هم قرار دهند و این با معیارهای قرآنی فاصله دارد و باید تلاش شود با عبادت که تنها در سایه وحدت و یکپارچگی اسلامی به دست می اید در مقابل انان ایستاد.

,

 

,

وی افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون نفر مسلمان داریم در دنیا که تا پیش از انقلاب یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفر بوده که به برکت نظام اسلامی ایران گستره جغرافیایی مسلمانان توسعه یافته است.

,

 

,

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) ادامه داد: امروز جهان دوستدار اسلام و اقبال به اسلام دارد و طبق تحلیل ها برخی از کشورهای اروپایی جزو کشورهایی هستند که تا چند سال آینده کشور اسلامی می شوند و دشمن چون از این مسئله می ترسد در تلاش است به نحوهای مختلف با قرآن و اسلام دشمنی کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه