اخبار داغ

تاریخ سازان محجبه روی سکوها

تاریخ سازان محجبه روی سکوها
استان همدان که در رشته های مختلف ورزشی زبانزد است همدان گنجینه ای از بانوان محجبه ای است که با پوشش برتر روی سکوهای ورزشی درخشیدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازعصر همدان، در پایتخت تاریخ و تمدن شیر زنانی در حوزه های مختلف رشد یافته اند که نظیرشان کم در این بوم و کهن نیست ، بانوانی که در سکوهای جهانی با حجاب خود زینت یک زن مسلمان را به نمایش گذاشتند و واژه توانستیم را معنا کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

از مریم بربط بانوی جودوکار همدانی که روی  سکو از دست دادن امتناع کرد تا سکینه خدابنده لو مربی تیراندازی که در المپیک در پیشانی کاروان درخشید و مورد تقدیر رهبری قرار گرفت و مه لقا جام بزرگ بانوی تیرانداز همدانی که در رسانه های ایرانی و خارجی به عنوان بانوی برتر حجاب معرفی شد .

,

استان همدان شیرزنانی این چنین را در گنجینه خاطرات ورزشی خود دارد و هر زمان بانویی در رشته ای خاص از این شهر بر می خیزد و در گوشه ای از جهان حجاب و عفاف اش را به بانوان جهان معرفی می کند .

,

مریم بربط بانوی محجبه و توانمند همدانی در رشته جودو که در تمرینات اردوی تیم برای مسابقات چین به سر می برد به خبرنگار ما گفت: حفظ ارزش ها و رعایت کردن آنها برای همه ورزشکاران باید یک اصل باشد چرا که ممکن است ورزشکاران به عنوان الگوجوانان  معرفی شوند.

,



 

, ,
,
,

مریم بربط ملی پوش همدانی که از دست دادن با یکی از مسوولان مسابقات جودو آسیا در هند به هنگام اهدای مدال نقره خودداری کرد و تا بحال توانسته مدال های زیاد جهانی را به ویترین ورزش استان اضافه کند علاوه بر پوشش و عفاف ساده زیستی و پشتکار را برای هر بانوی مسلمان ترسیم می کند .

,

حدیث پلویی بانوی دیگر همدانی که در مسابقات جهانی و مدال های کشوری را در کارنامه خود دارد ، وی که متولد ۱۳۸۰است واز سال ۱۳۹۵ بصورت حرفه ای جودو را دنبال می کنم .

,

وی که در اردوی تیم ملی به سر می برد گفت: در مسابقات کشوری بزرگسالان کشوری -۷۸کیلو گرم مقام اول را کسب کردم و در دور دوم اردوهای تیم ملی نیز شرکت کردم.

,

, ,

پلویی در خصوص هفته حجاب و عفاف افزود: حجاب و عفاف بحث فرهنگی بسیار مهمی است و بخصوص در رشته جودو چون در سطح جهانی می توانیم شرکت کنیم و خیلی باید رعایت شود چون ورزش و مربیان نقش بسزایی در روحیه جوانان دارند و حجاب برای ما محدودیت نیست و ما می توانیم مثل سایر بانوان ورزشکار روی سکوها با حجاب بدرخشیم .
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه