اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مطرح کرد

خدمات‌رسانی 13 موکب استان سمنان به سیل زدگان/ رتبه پنجم ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان در اعزام نیرو به عراق

خدمات‌رسانی 13 موکب استان سمنان به سیل زدگان/ رتبه پنجم ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان در اعزام نیرو به عراق
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با اشاره به اینکه 13 موکب از استان به سیل زدگان کمک کردند، گفت: روزانه 5 هزار پرس غذا بین هموطنان سیل زده پخت و ارائه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از مرآت، رمضانعلی حلوایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر 13 دفتر رسمی در سطح استان زیر نظر ستاد بازسازی عتبات عالیات فعالیت می کنند، گفت: 300 نیرو به صورت مستقیم و افتخاری در این دفاتر با مسئولیت های مختلف با ستاد همکاری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با توجه به اینکه مهم ترین هدف ایجاد دفاتر در سطح استان گسترش همکاری و ارتباط با آحاد مردم برای ایجاد زمینه خیر و کار ماندگار افراد می باشد، مطرح کرد: دستگاه های دولتی در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، اعزام نیروی انسانی و کارهای سخت افزاری با ستاد  بازسازی عتبات و عالیات تعامل دارند.

,

حلوایی با بیان اینکه عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از 100 امتیاز محاسبه می شود که استان سمنان در سال گذشته 75 امتیاز کسب کرده است، مطرح کرد: در اعزام نیرو و بخش های مهندسی، خدماتی، افتخاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مقام پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است.

,

وی با اشاره به اینکه بیش از 500 نفر سال گذشته در مسئولیت های مختلف به کشور عراق اعزام شدند، عنوان کرد: بر اساس نیاز ستاد های مختلف در کشور عراق نیرو برای کارهای خدماتی اعزام می شوند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به اینکه در سالجاری با توجه به تکمیل شدن صحن حضرت زهرا (س) در نجف ماموریت کمتری وجود دارد، اظهار کرد: با موافقت های انجام شده ساختمانی با زیربنای 1 هزار 500 متر در صحن حضرت زینب(س) کربلای معلی در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان قرار گرفته تا کار بازسازی آن توسط نیروهای اعزامی از استان انجام شود.

,

حلوایی با اشاره به اینکه در اربعین سال گذشته 31 موکب از استان سمنان برای خدمت به زائران حرم عشق مستقر شده اند، عنوان کرد: این موکب ها در بخش های اسکان، تغذیه، فرهنگی و..  به زائران خدمت رسانی کردند.

,

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان در اربعین سال گذشته به 8 میلیارد تومان رسید، گفت: بیشتر کمک ها بصورت غیرنقدی بوده که این کمک ها با بیش از 70 دستگاه کامیون به کشور عراق منتقل شده است.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به اینکه در سال گذشته ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به 1 هزار و 100 نفر ویزای رایگان اهدا کرده است، افزود: بیش از 1 هزار و 570 نفر خادم در موکب های استان به زائران خدمت رسانی کردند.

,

 حلوایی در ادامه افزود: میانگین خدماتی که در 12 روز اربعین حسینی 37 هزار 60 عدد صبحانه، 38 هزار ناهار و 40 هزار شام و 720 هزار  قرص نان پخت و در اختیارزائرین قرار گرفته است.

,

 وی با اشاره به اینکه موکب های استان سمنان قریب به 3 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای مناطق سیل زده جمع آوری کردند، اظهار کرد: روزانه 5 هزار پرس غذا بین هموطنان سیل زده توسط موکب های استان پخت و ارائه شد که 13 موکب درگیر خدمات رسانی به سیل زدگان بودند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بیان کرد: در دهه کرامت 6 موکب با همکاری شهرداری سمنان در ورودی و خروجی شهر برای خدمت رسانی به زائران علی ابن موسی الرضا فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه