اخبار داغ

واکنش فنرباغچه به احتمال جذب اوزیل

واکنش فنرباغچه به احتمال جذب اوزیل
باشگاه فنرباغچه ترکیه هرگونه شایعه احتمال جذب مسوت اوزیل را تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره جدایی مسوت اوزیل ستاره آلمانی و ترک‌تبار آرسنال از این باشگاه شنیده می‌شد ولی آرسنال این شایعات را تکذیب کرده و رسانه‌های انگلیسی خبر از ماندگاری اوزیل در این تیم داده بودند اما رسانه‌های ترکیه از نزدیک شدن اوزیل به فنرباغچه می‌گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رسانه ترکیه‌ای فوتبال آرنا گفته بود که از منابع نزدیک به اوزیل مطلع شده است که این بازیکن به زودی آرسنال را ترک کرده و به عنوان بازیکن قرضی به تیم فنرباغچه ملحق خواهد شد. تیمی که فصل گذشته مشکلات شدیدی را تجربه کرده و قصد دارد ناکامی عجیبش را در فصل آینده جبران کند.
,
 
,
در پی انتشار این شایعات، باشگاه فنرباغچه بیانیه ای به این شرح صادر و هرگونه شایعه جذب اوزیل را تکذیب کرد:« در هفته های اخیر و به خصوص در چند روز گذشته، اخباری در مورد تمایل ما برای جذب مسوت اوزیل منتشر شده است و ما قصد داریم در این زمنیه شفاف سازی کنیم.
,
 
,
مسوت اوزیل در دوران فوتبالش توانسته نماینده شایسته ای برای کشور ما باشد و یکی از هواداران فنرباغچه است با این وجود ما اقدامی برای جذب او نکرده ایم. شرایط اقتصادی باشگاه به گونه ای است که توانایی جذب اوزیل به صورت قرضی را نیز نداریم و این امر ممکن نیست. رئیس ما(علی کوچ) چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که قادر به جذب اوزیل در کوتاه مدت نیستیم و این موضع رسمی ما در قبال این موضوع است.»
,
 
,
اوزیل سال 2013 با رقم 50 میلیون یورو از رئال به آرسنال پیوست و تا 2021 نیز قرارداد دارد. او ماهانه 1.4 میلیون پوند دستمزد دریافت می کند.
,
 
,
منبع: ورزش سه
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه