اخبار داغ

«بچه مهندس3» کلید خورد

«بچه مهندس3» کلید خورد
«سعید سعدی» تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری ، درباره مراحل آغاز به تولید این سریال گفت: دو روز پیش سریال را در منطقه سازمان آب کلید زدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سعید سعدی» تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری ، درباره مراحل آغاز به تولید این سریال گفت: دو روز پیش سریال را در منطقه سازمان آب کلید زدیم.وی ادامه داد: در این سکانس‌ها فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری به ایفای نقش پرداختند و بازیگر نقش جوانی شخصیت جواد نیز انتخاب شده است. به گزارش فارس، فصل سوم این سریال در ۳۵ قسمت در حال نگارش متن‌ها است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
لوکیشن اصلی سریال «بچه مهندس» پرورشگاه (خانه خورشید) است که در بوستان ولایت قرار دارد و شهرک دفاع مقدس، خیابان‌های تهران در دهه ۸۰ از لوکیشن‌های این سریال در دهه ۸۰ هستند و لوکیشن‌های جدید و به روزی نیز در فصل سه «بچه مهندس» دیده می‌شود. 
,
 
,
داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است.
,
 
,
پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسدااللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کرد.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه