اخبار داغ

یادداشت؛

نگاهی به حرکت تروریستی پیرانشهر و محک آزمون سیاسیون

نگاهی به حرکت تروریستی پیرانشهر و محک آزمون سیاسیون
بعضی نمایندگان جان دادن اسبی را در مرزهای صعب العبور کردستان به تریبون مجلس می کشانند ولی در مقابل حوادث تروریستی چنین ناگوار سکوت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، عصر سه شنبه (18 تیر 98) یک گروه تروریستی وابسته به اشرار  ضدانقلاب، یکی از فرماندهان پیشمرگان مسلمان کُرد پیرانشهری را بهمراه دو تن از همراهانش هدف حمله ناجوانمردانه خود قرار داده و قبل از هر اقدامی هرسه سرنشین خودروی نظامی را غافلگیرانه بشهادت رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

ضاربین خوب می دانستند اگر شهید کاک «حاصل احمدی» کوچکترین مجالی بدست می آورد کسی هم‌آورد او نبود و این چریک آبدیده بتنهایی از پس دهها نفر بر می آمد ولی دست تقدیر این بود که مزد سالها خدمات شایسته او شهادت در راه خدا باشد و در راستای تامین امنیت کشورجان خود را تقدیم کند.

,

 

,

هرچند که این گونه اقدامات ناجوانمردانه اولین حرکت از این نوع نبوده و آخرین نیز نخواهد بود و بقول معروف کوزه آخر در راه آب خواهد شکست و کسی که برای ایجاد امنیت و آسایش جامعه اسلامی سلاح بدست می گیرد در همان اولین قدم همه شرایط این نوع خدمت را بجان و دل می خرد.

,

 

,

 شهید حاصل احمدی در زمره بیشماران مدافعین امنیتی بود که سالها چوبه دار خود را با خود حمل می کرد و بارها تا مرز شهادت پیش رفت ولی مقدر نبود تا اینکه دریک اقدام غافلگیرانه اشرار ضدانقلاب، جان خود را فدای آرمانهای انقلاب اسلامی و آسایش مردم سرزمینش کرد.

,

 

,

خبر شهادت این چریک کُرد بسیار سریع و جانسوز بود اما در وراء خبر، بسیاری انتطارات وجود دارد که می تواند موجب هم افزایی ملی در مواجهه با چنین حرکات تروریستی و ضد امنیتی باشد. انتظارات جامعه در چنین شرایطی متناسب با سطح جایگاه و پایگاه اجتماعی کنشگران سیاسی و اجتماعی و روحانیون و فعالین فضای مجازی می باشد که با نگاهی سطحی به مقوله امنیت و منفعتی که از این نعمت عاید جامعه می شود می توان انتظار داشت نخبگان و خصوصا مدیران و سیاسیونی که خود را سرآمد جامعه می دانند خنثی نباشند و قدر نعمت امنیت و حافظان آنرا بدانند و درمقابل ریخته شدن خون این مدافعان واقعی امنیت بی تفاوت ننشینند.

,

 

,

الان وقت محک و آزمون آنان است تا ببینیم وقتی که دریکی از شهرهای کشورهای همسایه باران می بارد و بعضا چتر خود را در کردستان ایران بازمی کنند و یا حادثه ای ناخواسته و یا تصادفی برای فرد و یا افرادی ازجامعه پیش می اید و بیشترین واکنش را نشان می دهند حال در مقابل این کنش ناجوانمردانه چه واکنشی بخرج خواهند داد؟ بنظرمی رسد این آزمون بدقت زیر نظرناظران امور باشد و بدون ملاحظه ببینند کدام نماینده مجلس و یا کاندیدای مجلس و یا مدیران سیاسی که خود را ذوب در مطالبات مردم می دانند نسبت به این حادثه امنیتی واکنش نشان می دهند همان را ملاک تصمیم گیری بنمایند.

,

 

,

 چرا بعضی نمایندگان جان دادن اسبی را در مرزهای صعب العبور کردستان به تریبون مجلس می کشانند(اگرچه کشته شدن عمدی حیوانات زبان بسته مورد قبول عقل و شرع نمی باشد) ولی در مقابل حوادثی چنین ناگوار سکوت می کنند؟ چرا برای فریب مردم ساده اندیش برای سلفی گرفتن با فلان فعال سیاسی و هنری خارج از ایران سروکله می شکنند و حتی حاضرند آفتابه دستی او قرار بگیرند ولی در مقابل جان دادن عده ای که شب و روز خود را وقف آرامش و آسایش مردم خود کرده اند سکوت می کنند؟

,

 

,

 بنظرمی رسد این نوع آزمونها بهترین محک شناسایی و شاقولی برای اندازه گیری میزان دلسوزی مدیران انتخاباتی و انتصاباتی به امنیت و آسایش کشورمی باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه