اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند

مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند
امام جمعه بروجرد گفت: مدیران و مسئولان در هر بخشی باید به بهترین شکل و با خوش‌رویی پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در دیدار پرسنل شهرداری بروجرد اظهار داشت: مدیران و پرسنل باید همه زمان خود را در وقت اداری برای انجام کارها و ارائه خدمات به‌کارگیرند اما متأسفانه در برخی از موارد این‌گونه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی افزود: درآیات و روایات زیادی در راستای مدیریت صحبت شده که باید از آن‌ها استفاده کنیم به‌طوری‌که امام خمینی(ره) با مدیریت صحیح انقلابی را به پا کرد و در برابر شرق و غرب ایستاد و امروز این انقلاب الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل‌شده است و همه ما باید مدیریت در کارها را از امام(ره) الگو بگیریم.

,

 

,

امام‌جمعه بروجرد ضعف مدیریتی را یکی از مشکلات کشور برشمرد و عنوان کرد: باید تلاش کرد تا مدیریت را به بهترین شکل انجام دهیم و لحظه‌ای در انجام  کارهایی که محول می‌شود کوتاهی صورت نگیرد.

,

 

,

وی تصریح کرد: شهرداری اقداماتی را در دست اجرا دارد و انتظار نداریم یک شبه همه مشکلات برطرف شود اما با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی مشکلات حل می‌شود.

,

 

,

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: شهرداری در بحث آسفالت کوچه و خیابان‌ها به حاشیه شهر توجه ویژه‌ای داشته باشد و باید آن‌ها را به اقدامات و توجه مسئولان دلگرم کرد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه برخی از مردم از رفتار مدیران گلایه دارند افزود: مدیران و مسئولان در هر بخشی باید به بهترین شکل و با خوش‌رویی پاسخگوی مطالبات مردم باشند و نباید با برخورد تند مردم را ناراضی کنند.

,

 

,

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به تجمع تعدادی از بازنشستگان شهرداری گفت: با برنامه‌ریزی و گفت‌وگو این مشکل برطرف می‌شود البته نباید گذاشت که کار به اینجا برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه