اخبار داغ

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

دستگاه قضایی باید نفوذناپذیر باشد

دستگاه قضایی باید نفوذناپذیر باشد
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی باید نفوذناپذیر باشد گفت: عناصر فرصت‌طلب نباید تحت هیچ عنوانی در این شجره طیبه نفوذ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد گفت: طرح تحول در دستگاه قضایی امیدهای جدیدی را احیا کرده و امید است که با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام تحول چشم‌گیری ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف‌آبادی افزود: امیدواریم که در دستگاه قضایی به آرمان‌های شهید بهشتی دست‌یابیم و دستگاه قضا به الگوی ترازی برای جهان اسلام و پس از آن برای همه جهان تبدیل شود.

,

وی عنوان کرد: نظام حقوقی جمهوری اسلامی که بر خواسته از مکتب اسلام است باید در برابر تفکر غرب و شرق به‌عنوان یک نظام انسان‌ساز و عزت‌آفرین و بسترساز برای اعتلای انسان قد علم کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: برخورد با نظام به خاطر ارزش‌ها، اسلام فقاهت و اسلام انتظار است، اگر اسلام، اسلام آل صعود باشد مشکلی ندارند.

,

وی بیان کرد: قوه قضائیه شاخه برومند شجره طیبه امامت و ولایت است که امیدواریم باهمت بلند شاهد این باشیم که دستگاه قضایی تمام ضعف‌ها را جبران و آرمان‌ها را محقق کنند.

,

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: تخریب‌های داخلی و خارجی علیه قوه قضاییه زیاد است و این‌ها برآمده از اندیشه‌های کثیف شرق و غرب است.

,

وی ضمن بیان اینکه در قوه قضائیه یک مسئولیت ذاتی دارید و ده‌ها و صدها مسئولیت غیر ذاتی، تصریح کرد: برای انجام مسئولیت ذاتی نیاز به کادر سازی و تلاش است.

,

امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه مردم منتظرند تا آثار و برکات صلابت خداپسندانه را در همه عرصه‌ها ببینند عنوان کرد: دستگاه قضایی باید نفوذناپذیر باشد و عناصر فرصت‌طلب نباید تحت هیچ عنوانی در این شجره طیبه نفوذ کنند.

,

وی با اشاره به اینکه بخش پیشگیری را جدی بگیرید اظهار کرد: هر کاری در این حوزه انجام دهیم مهم است. همچنین اصلاح مجرم‌ها نیز باید تدبیر شود و باید بازگشتی مجدد به زندان به حداقل برسد.

,

دری نجف‌آبادی ضمن تأکید بر توجه به بحث خانواده بیان کرد: نرخ زادوولد در استان کمتر از یک و نرخ باروری ۱.۶ است درصورتی‌که باید ۲.۳ باشد که این‌ها تلخ است.

,

وی در خصوص واگذاری‌ها گفت: بیش‌ترین گرفتاری‌ها در مورد واگذاری‌هاست و در کارخانه‌های واگذارشده مشکلات هست و هرچه پول تزریق کردیم نتیجه‌ای نداده است. واحدهای بزرگ با بانک‌ها مشکل‌دارند که این نیاز به تدبیر دارد و سران سه قوه باید این موضوعات را بررسی کنند.

,

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: خواهش این است که به سرمایه باعظمت پالایشگاه، نیروگاه و پتروشیمی آتش نزنند و اگر قرار است واگذاری آن‌ها صورت بگیرد طبق منویات مقام معظم رهبری باشد و در اختیار شرکت‌های سهامی عام قرار گیرد و مدیر لایقی  نیز بر مدیریت آن‌ها قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه