اخبار داغ

کارگران قربانی دعوای تامین اجتماعی و شهرداری بروجرد

معمای بدهی 20 میلیاردی شهرداری و طلب 115 میلیاردی تامین اجتماعی/ماجرا چیست؟

معمای بدهی 20 میلیاردی شهرداری و طلب 115 میلیاردی تامین اجتماعی/ماجرا چیست؟
کارگران شهرداری بروجرد قربانی دعوای تامین اجتماعی و شهرداری بروجرد بر سر بدهکاری شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، 26نفر از کارگران بازنشسته شهرداری بروجرد امروز در اعتراض به عدم رفع مشکل بازنشستگی آن‌ها در مقابل دفتر امام‌جمعه حضور یافته و خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

این در حالی است که تاکنون گفته می‌شد به دلیل عدم پرداخت دو ماه حق بیمه این افراد، مشکلی در بازنشسته شدن آن‌ها پیش‌آمده و بعد از گذشت شش ماه از بازنشسته شدن آن‌ها هنوز این مشکل برطرف نشده است.

,

 

,

حکایت بدهی‌های شهرداری به تأمین اجتماعی این روزها به ماجرایی عجیب تبدیل‌شده چراکه از سویی تأمین اجتماعی اعلام می‌کند 115 میلیارد تومان از شهرداری بروجرد طلب دارد اما شهردار بروجرد می‌گوید طلب تأمین اجتماعی از شهرداری بسیار کمتر از این رقم و چیزی کمتر از20  میلیارد تومان است.

,

 

,

حالا بدهی‌های شهرداری را یک سازمان تأیید و یکی تکذیب می‌کند و فعلاً برای مشخص شدن موضوع و این کلاف سردرگم راه‌حلی پیدا نشده که دقیقاً این میزان بدهی چقدر است.

,

 

,

شاید هم بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی مانند تعداد نیروهای شهرداری است که هر بار یک عدد ورقمی گفته می‌شود.

,

 

,

رحیم جافری شهردار بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: تعدادی از نیروهای شهرداری که به مرحله بازنشستگی رسیده‌اند، متأسفانه تأمین اجتماعی به تعهدات خود عمل نمی‌کند و بر اساس ماده 36 قانون تأمین اجتماعی چنانچه حتی شهرداری هم بدهی داشته باشد رافع مسئولیت تأمین اجتماعی در برابر کارگران نیست.

,

 

,

وی افزود: این در حالی است که تأمین اجتماعی از شهرداری املاکی را بابت بدهی توقیف کرده ولی کار پرسنل شهرداری را عقب می‌اندازند؛ این تعداد کارگر شش ماه است که بازنشست شدند ولی هنوز تأمین اجتماعی کار این‌ها را انجام نمی‌دهد، بدهی این افراد را پرداخت کردیم اما تأمین اجتماعی لجاجت می‌کند و کار این افراد معطل‌مانده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه