اخبار داغ

مسئول امور ورزش بانوان استان:

دومین جشنواره بزرگ ورزشی "بانوی کرامت" در قزوین برگزار می‌شود

دومین جشنواره بزرگ ورزشی "بانوی کرامت" در قزوین برگزار می‌شود
مسئول امور ورزش بانوان استان قزوین گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت دومین جشنواره بزرگ ورزشی بانوی کرامت در قزوین برگزار می‌شود و نشان می‌‌دهد که حجاب محدودیت برای قهرمانی بانوان در زمینه ورزش ایجاد نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ندا پاکدامن در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب دومین جشنواره بزرگ ورزشی "بانوی کرامت" با حضور نائب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، مدیران بانوی استان، گروه‌های مختلف ورزشی و عموم مردم در بوستان بانوان نرگس برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی ظرفیت ورزشی بانوان استان را نمایان می‌کند و همچنین از بانوان قهرمان فراملی تجلیل می‌شود و نشان می‌دهد که با پوشش حجاب اسلامی می‌توان در زمینه ورزشی پیشرفت کرد و ححاب مانع و محدودیتی در این راستا نیست.

,

مسئول امور ورزش بانوان استان ابراز کرد: در این جشنواره سعی شده به دو بخش ورزشی و فرهنگی توجه شود و به همین دلیل در کنار اجرای گروه‌های مختلف رشته‌های ورزش‌های همگانی فعالیت‌های فرهنگی از جمله اجرای گروه موسیقی بانوان نیز در برنامه قرار گرفته شده است.

,

وی افزود: برگزاری این جشنواره در سال گذشته نتایج مثبتی به همراه داشت و اشتیاق ما را برای ادامه آن در سال‌های آتی افزایش داد.

,

نمایش توانمندی‌های بانوان ورزشکار در جشنواره ورزشی

, نمایش توانمندی‌های بانوان ورزشکار در جشنواره ورزشی,

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اذعان کرد: ما در برنامه‌های ورزشی بانوان رسانه‌ها را در اختیار نداریم و از این رو بسیاری از افراد و عموم مردم از توانمندی ورزشی بانوان بی اطلاع هستند و صرفا افراد محدودی که در سالن‌های ورزشی حضور می‌یابند از آن آگاهی می‌یابند.

,

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ورزشی بانوان، توانمندی‌های ورزشی را به نمایش گذاشت و بانوان استان ضمن آشنایی با بسیاری از رشته‌ها و پیگیری آن‌ها از وجود هماهنگی و پیشرفت در این زمینه آگاهی پیدا کردند.

,

پاکدامن عنوان کرد: این جشنواره ورزشی با همت گروه توسعه ورزش بانوان و هیئت ورزش‌های همگانی از ساعت 18:30امروز(چهارشنبه) با ماراتن ایروبیک آغاز می‌شود و تا ساعت 22ادامه خواهد داشت.

,

وی بیان کرد: اجرای گروه ورزشی پیرامید، گروه دف زنان، موسیقی سنتی، ایروبیک و استپ، گروه ورزشی فیوژن، یوگا، کراس فیت و دوچرخه سواری، تجلیل از ورزشکاران محجه و ایراد سخنرانی از جمله برنامه‌های این جشنواره هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه