اخبار داغ

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان؛

پرداختی‌های دولت به سمن‌ها شفاف‌سازی می شود

پرداختی‌های دولت به سمن‌ها شفاف‌سازی می شود
مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: لیست پرداختی‌های دولت به سازمان‌های مردم نهاد به صورت شفاف در اختیار عمومی قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سجاد سالک عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارومیه، اظهار داشت: انتشار لیست پرداخت‌ها به سمن‌های کشور در راستای شفافیت این مجموعه بوده و در آینده نزدیک انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: این اقدام تا پایان تیرماه اجرایی می‌شود و اعتبارات اختصاص یافته شده به سمن‌ها در سامانه جوانان وزارت ورزش و جوانان قابل دسترسی خواهد بود.

,

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان، عنوان کرد: رتبه‌بندی سمن‌ها و نیز درجه‌بندی این سازمان‌ها به صورت خوداظهاری از دیگر اقداماتی است که اکون به صورت پایلوت در استان‌های قزوین و سمنان انجام می‌شود و پس از پایان طرح به زودی در سراسر کشور اجرایی شده و سازمان‌های مردم‌نهاد در تمام حوزه‌های فعالیتی درجه‌بندی و رتبه‌بندی خواهند شد.

,

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه جوانان کشور در ارومیه، بیان داشت: در نظر داریم المپیاد سمن‌ها را نیز در آینده نزدیک به مرحله اجرا درآوریم.

,

سالک، ادامه داد: از دیگر اقدامات، برگزاری انتخابات مجمع استانی جوانان است که این رویداد ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ آبان‌ماه در استان‌های مختلف اجرا می‌شود.

,

وی، در پایان سخنان خود، عنوان کرد: تاکنون و در سال جاری هنوز اعتباری به حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان اختصاص نیافته و امیدواریم تا پایان ۶ ماهه نخست سال شاهد این اتفاق باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه