اخبار داغ

با حضور معاون وزیر کشور در خلیل آباد صورت گرفت

افتتاح دفتر تسهیل‌گری ستاد بازآفرینی شهری خلیل آباد

افتتاح دفتر تسهیل‌گری ستاد بازآفرینی شهری خلیل آباد
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری ها با حضور در شهرستان خلیل آباد از پروژه های شهر کندر بازدید و اولین دفتر تسهیل گری ستاد باز آفرینی شهری را در محله سرمزده از توابع شهرستان خلیل آباد افتتاح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری ها با حضور در شهرستان خلیل آباد از پروژه های شهر کندر بازدید و در ادامه اولین دفتر تسهیل گری ستاد باز آفرینی شهری را در محله سرمزده از توابع شهرستان خلیل آباد افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

دفتر تسهیل گری محله باعث نزدیکی مدیریت شهری و مردم می شود

, دفتر تسهیل گری محله باعث نزدیکی مدیریت شهری و مردم می شود,

هادی گوهریان در مراسم افتتاح دفتر تسهیل گری محله سرمزده، اظهار داشت: از زمانی که وارد این شیوه مدنی در بافت های فرسوده شده ایم رغبت زیادی ایجاد کرده که این شیوه را در کل شهر دایر کنیم.

,

شهردار خلیل آباد با بیان اینکه دفتر تسهیل گری محله باعث نزدیکی مدیریت شهری و مردم و توزیع عادلانه و به جای خدمات و امکانات شده است، خاطرنشان کرد: نیاز مردم توسط خودشان سنجیده و به مدیریت شهری اعلام و با توجه به اعتبارات در اسرع وقت برطرف می شود.

,

 

,

خسارت 550 میلیون تومانی سیلاب به زیربناهای شهری کندر

, خسارت 550 میلیون تومانی سیلاب به زیربناهای شهری کندر,

علی شمسایی، شهردار شهر کندر در حاشیه بازدید معاون وزیر از پروژه های شهر کندر، تصریح کرد: 70 درصد معابر شهر کندر خاکی است و همین نیز در مواقع سیلاب آن را تشدید می کند و خسارت های زیادی را به بار می آورد

,

وی همچنین اذعان کرد: سیلاب اخیر بیش از 550 میلیون تومان خسارت به زیربناهای شهری بر اساس برآورد شهرداری وارد کرده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه