اخبار داغ

حرکت زائران پیاده سرخسی به سمت مشهد قلب‌ها آغاز شد

حرکت زائران پیاده سرخسی به سمت مشهد قلب‌ها آغاز شد
صبح امروز حرکت کاروان زائران پیاده مشتاقان علی ابن موسی الرضا علیه السلام شهرستان سرخس به سمت قبله هشتم آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، صبح امروز حرکت کاروان زائران پیاده مشتاقان علی ابن موسی الرضا علیه السلام سرخس به سمت قبله هشتم آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

, ,

, ,

 

,

 

,

سال ۷۲ بود که کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی الرضا علیه السلام سرخس تنها با ۱۰ نفر مشق عاشقی را به سمت مشهد قلب‌ها آغاز کرد؛ کاروان پیاده ای که امروز جمعیتش به ۳۰۰ نفر رسیده و امسال بیست و ششمین سال افتخار پابوسی آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام را توشه راه خود می کند.

,

, ,

, ,

 

,

 

,

کاروان پیاده مشتاقان آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام سرخس را می توان امروز نماد وحدت شیعه و سنی در شهرستان سرخس هم نامید؛ هر ساله جمعی از برادران اهل سنت شهرستان سرخس در این کاروان حضور دارند تا در کنار برادران شیعه خود ارادتشان را به عالم آل محمد (ص) نشان دهند.

,

, ,

, ,

 

,

 

,

آن چیزی که امسال در کاروان زائران پیاده شهرستان سرخس بیشتر به چشم می خورد، حضور پرشور قشر جوان در این کاروان است؛ جوانانی که برای ساختن آینده ایران اسلامی از مسیر عاشقی مشهد القلوب تا حرم امام رئوف پای پیاده توشه خدمت به میهن عزیزشان ایران را می گیرند.

,

, ,

, ,

 

,

 

,

امام جمعه و مردم ولایتمدار شهرستان سرخس نیز امروز از این قافله عشق عقب نماندند و همشهریانشان را برای پابوسی امام مهربانی ها بدرقه کردند.

,

, ,

, ,

 

,

 

,

زائران پیاده مشتاقان علی ابن موسی الرضا علیه السلام سرخس پس از چهار روز عشق بازی در مسیر مشهد قلب‌ها، حرم مطهر آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام را زیارت می کنند و در شب ولادتش مهمان این امام رئوف می شوند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه