اخبار داغ

با سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالنور؛

تجمع بزرگ بانوان انقلابی در قم برگزار می‌شود

تجمع بزرگ بانوان انقلابی در قم برگزار می‌شود
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم گفت: تجمع بزرگ بانوان انقلابی با عنوان «حجاب، میراث کهن» عصر امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور در مصلای شهر قم برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مرضیه ابراهیم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، بابیان این‌که نشر ارزش‌ها و مفاهیم حجاب یکی از وظایف و رسالت‌های مهم هر مؤمنی است، اظهار داشت: بسیج جامعه زنان نیز در این زمینه در طی یک سال گذشته برنامه‌های مختلفی را درزمینهٔ ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان داشته و انشالله این برنامه‌ها باقدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی هفته عفاف و حجاب را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: پویش‌ها، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی و یادواره‌های شهدای پیرامون حجاب و عفاف در این هفته برگزار می‌شود.

ابراهیم‌آبادی تجمع بزرگ بانوان انقلابی در قم را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته نام برد و ابراز داشت: این تجمع به‌پاس گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان شهدای معترض به قانون نحس کشف حجاب رضاشاه در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این تجمع باشکوه تحت عنوان «حجاب، میراث کهن» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور و باهدف دفاع از حریم عفاف و حجاب خانواده و محکومیت اقدامات هنجارشکنانه ساعت ۱۸ امروز به‌صورت خانوادگی از مصلای قدس قم آغازشده و تا چهارراه شهدا ادامه خواهد یافت.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم بابیان این‌که حضور در این مراسم خانوادگی است و تنها مختص به زنان نیست، تصریح کرد: علاوه بر این در مصلا نیز برنامه‌های مختلفی به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهیده طیبه واعظی، از شهدای دوران مبارزات انقلاب نیز بخش دیگری از برنامه‌ها خواهد بود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه