اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور:

زنان نقش مهم و ارزشمندی در مقابله با جنگ نرم دشمنان دارند

زنان نقش مهم و ارزشمندی در مقابله با جنگ نرم دشمنان دارند
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: بخش عمده ای از مسئولیت در جنگ نرم بر عهده بانوان با حجاب و عفیف در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، سردار داوود آذرنوش در اجتماع بزرگ خانوادگی مدافعان حریم خانواده در میاندوآب به مناسبت هفته حجاب و عفاف در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار کرد: بانوان ما از حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب کبری(س) و حضرت معصومه(س) الگو گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، افزود: امروز دشمن به دنبال معرفی الگوی غربی برای بانوان ما بوده و می خواهد تا بانوان ما ادامه دهنده راه حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب کبری(س) و حضرت معصومه(س) نباشند.

,

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، گفت: ترویج بی بند وباری در بین جوانان از مهترین اهداف دشمنان در جنگ نرم است و لذا باید در این راستا هوشیار باشیم.

,

وی، تصریح کرد: ما به واسطه وجود مادران شهدا که اسوه صبر و استقامت هستند توانسته‌ام جوانان خود را از گزند دشمنان حفظ کنیم و همه بانوان ما باید مانند مادران شهدا باشند.

,

سردار آذرنوش، با بیان اینکه دشمنان از لحاظ نظامی توان تقابل با ما را ندارند، اظهار کرد: ما باید افتخار کنیم که در کشوری زندگی می کنیم که علی رغم مشکلاتی که در زمینه اقتصادی داریم، دشمنان با تمام قدرت های برتر دنیا از لحاظ نظامی، جرات نگاه چپ به این کشور را ندارند.

,

وی، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، اگر مادران شهدا نبودند و فرزندانی تربیت نمی کردند که در جبهه ها حماسه آفرینی کنند و یا اگر امروز مادران و همسرانی نبودند که همسر و فرزند آنها در دفاع از حرم حاضر شوند، ما اکنون اینجا نبودیم.

,

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، اظهار کرد: بانوان ما بارها در عمل ثابت کرده اند که حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب کبری(س) و حضرت معصومه(س) الگوی آنها هستند.

,

آذرنوش، با تاکید بر اینکه بخش عمده ای از مسئولیت در جنگ نرم بر عهده بانوان با حجاب و عفیف در کشور است، گفت: باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه باشیم و در این زمینه بانوان ما نقش مهمی دارند.

,

وی، تصریح کرد: دشمن و استکبار جهانی با تمام هم و غم خود و با داشتن تجهیزات پیشرفته به دنبال ضریه زدن به ملت و کشور بوده و می خواهند ملت ما را از پا در بیاورند ولی این را بدانند که ملت ما علی رغم همه مشکلات در راه دفاع از نظام و اسلام و انقلاب و اهل بیت(ع) ثابت قدم بوده و لحظه ای کوتاه نمی آیند و این را در صحنه های مختلف ثابت کرده اند.

,

وی، با اشاره به شهدای اخیر حادثه تروریستی در پیرانشهر، گفت: امنیت ما به برکت این ایستادگی ها و خون شهدا بوده و باید قدردان آن باشیم.

,

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، افزود: ان شالله از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد و آینده درخشان توام با افتخار و رسیدن به قله های رفیع در تمام عرصه ها خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه