اخبار داغ

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در رشتخوار:

رسالت اصلی شورای نگهبان صیانت و پاسداری از آرای مردم است

رسالت اصلی شورای نگهبان صیانت و پاسداری از آرای مردم است
سرپرست دفتر نظارت و بارزسی انتخابات شورای نگهبان در شهرستان رشتخوار گفت: شورای نگهبان در طی قریب به چهل سال فعالیت خود ثابت نمود که بر اساس مر قانون عمل کرده و تحت تاثیر جوسازی ها و فضاسازی های رسانه ای قرار نگرفته و در بررسی صلاحیت کاندیدهای انتخابات هیچ نگاه حزبی، گروهی و سیاسی نداشته و ندارد و فقط بر اساس شرع و قانون عمل می نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ غلامحمد شیخی سرپرست دفتر نظارت و بارزسی انتخابات شورای نگهبان در شهرستان رشتخوار صبح امروز در جمع اعضای نظارتی بر شورای نگهباان این شهرستان و در دیدار با امام جمعه شهرستان رشتخوار با گرامیداشت، 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان یکی از نهادهای مهم و تاثیر گذار در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، که در قانون اساسی جمهوری اسلامی دارای جایگاه به خصوص و منحصر به فردی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با اشاره به اینکه قانون اساسی برای شورای نگهبان وظایف و مسئولیت های متعدد و مهمی را برشمرده است، افزود:  عمده این وظایف بطور مشترک بر عهده فقها و حقوقدانان است و تعدادی دیگر وظایف مخصوص فقهاست، از میان این مجموعه وظایف شورای نگهبان، نظارت بر قانون گذاری، تفسیر اصول قانون اساسی و نظارت بر انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

,

 

,

شیخی با تاکید بر اینکه وظیفه و رسالت اصلی شورای نگهبان صیانت و پاسداری از آرای مردم است، افزود: جلوگیری از ورود و نفوذ فرصت طلبان و غربگرایان و غرب باوارن و ایادی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به ارکان نظام و مراکز تصمیم گیری و تصمیم ساز جمهوری اسلامی از وظایف مهم شورای نگهبان است.

,

 

,

وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین چالش اصلاح طلبان و غرب‌گرایان و ایادی بیگانه در رابطه با شورای نگهبان استصوابی بودن نظارت شورای نگهبان است، چرا که آن را مانعی و سد محکمی در برابر نفوذ عوامل خود به ارکان نظام می دانند.

,

 

,

سرپرست دفتر نظارت و بارزسی انتخابات شورای نگهبان در شهرستان رشتخوار گفت: شورای نگهبان در طی قریب به چهل سال فعالیت خود ثابت نمود که بر اساس مر قانون عمل کرده و تحت تاثیر جوسازی ها و فضاسازی های رسانه ای قرارنگرفته و در بررسی صلاحیت کاندیدهای انتخابات هیچ نگاه حزبی، گروهی و سیاسی نداشته و ندارد و فقط بر اساس شرع و قانون عمل می نماید.

,

 

,

 

,

امروز تمام هجمه های دشمن با توجه به حساسیت کار به سمت شورای نگهبان است

 

, امروز تمام هجمه های دشمن با توجه به حساسیت کار به سمت شورای نگهبان است,
,
,

, ,


حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه شهرستان رشتخوار نیز در این دیدار، ضمن گرامیداشت 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان به فرمان امام(ره) گفت: یکی از عرصه هایی که شخص خود را سپر بلا قرار می‌دهد، خدمت رسانی در شورای نگهبان است، امروز تمام هجمه های دشمن با توجه به حساسیت کار به سمت شورای نگهبان است.

,
,

 

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کسانی که در حوزه شورای نگهبان فعالیت می‌کنند، باید قانون مند و قانون مدار باشند، افزود: بیشترین مسئله ای که در سطح شهرستان ها مطرح است، بحث انتخابات است، با توجه به حساسیت گام دوم انقلاب و اینکه اولین انتخابات را در ورود به چهل سالگی دوم انقلاب داریم، باید این گام را محکم برداریم تا با اقتدار در دومین چهل سالگی انقلاب همواره پیش برویم.

,

 

,

در پایان این مراسم اعضاء دفتر شورای نگهبان شهرستان رشتخوار به همراه امام جمعه در مزار شهدا گمنام حاضر و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه