اخبار داغ

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

بیانیه گام دوم نباید در حد شعار و همایش باقی بماند/ وحدت عمومی لازمه انسجام ملی و دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است

بیانیه گام دوم نباید در حد شعار و همایش باقی بماند/ وحدت عمومی لازمه انسجام ملی و دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نباید محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تنها در حد شعار و برگزاری جلسات باقی بماند بلکه نیاز مند اقدام انقلابی مسوولان در این خصوص هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، «نصرت‌الله لطفی» صبح امروز در مراسم معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحقق اهداف با نگاه فراجناحی و انقلابی بودیم که همین حضور مردم در صحنه را عامل ماندگاری انقلاب اسلامی می‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
وی، افزود: باید انسجام در جامعه بر اساس وحدت تمام اقشار پایه‌ریزی شود و با نگاه جامع به مباحث انقلاب اسلامی نگاه کنیم.
,
 
,
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: اگر رهبری می‌فرمایند بر اساس لحظه‌شناسی و خدمت در صراط مستقیم شکل گرفته، دقیقا مصداق مشارکت و حضور تمام ادارات است.
,
 
,
وی، ادامه داد: راهپیمایی‌ها و برنامه‌های مردمی از هر اقدامی برای حفظ انقلاب اسلامی اثربخش‌تر است.
,
 
,
لطفی، تاکید کرد: برای تحقق تمام اهداف انقلاب اسلامی نیازمند حضور مردم و مسوولان در صحنه هستیم که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محور این حرکات است.
,
 
,
وی، با اشاره به موضوع منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: با توجه به این قانون و تاکیدات رهبری مبنی بر رعایت قانون توسط نهادهای انقلابی، به دنبال تغییرات بودیم که بر همین اساس ریاست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بر عهده نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها گذاشته شد.
,
 
,
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در خصوص ساخت ساختکان جدید شورا در ارومیه، ابراز داشت: استاندار سابق به وعده خود عمل کرد که ساختمان جدید یادگار و اهدایی ایشان به مجموعه شورای هماهنگی است.
,
وی، عنوان کرد: بلافاصله پس از صدور پروانه اقدام کردیم و بزودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این ساختمان خواهیم بود.
,
 
,
لطفی، گفت: با توجه به تحقیقات و برنامه‌ریزی های انجام گرفته، در نظر داریم تا نسبت به اجرای محتوایی‌تر این دهه در سطح کشور باشیم.
,
 
,
وی، اذعان داشت: همدلی تمام احزاب و اقشار در ستاد چهلمین سالگرد انقلاب نمایش داده شد و بهترین مسیر و چراغ راه همان بیانیه گام دوم انقلاب است که باید تمام توان‌مان را برای ظرفیت بیانیه بکار گیریم.
,
 
,
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در خصوص فعالیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: احصا و پاسخ به شبهات برای افتخار به گذشته و امید به آینده مطرح شد که امروز باید با قدم گذاشتن در مسیر امام(ره) می‌توانیم وارد راه شویم.
,
 
,
وی، در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سرآغاز ورود به عرصه تشکیل نظام، دولت و جامعه اسلامی در راستای تحقق تمدن اسلامی است.
,
 
,
وی، تاکید کرد: نگاه شعاری به بیانیه نباید جاری شود بلکه با اقدام مناسب توسط مسوولان به‌عنوان مقدمه‌سازی برای ظهور حجت(عج) خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه