اخبار داغ

هاجر چنارانی:

به کار کردن زنان در هر محیطی اعتقاد ندارم/ ترویج فرهنگ حجاب، راهکار کاستن طلاق‌های عاطفی

به کار کردن زنان در هر محیطی اعتقاد ندارم/ ترویج فرهنگ حجاب، راهکار کاستن طلاق‌های عاطفی
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ بانوان محجبه نیشابوری گفت: امروز اعتقاد به کار زنان در هرجایی ندارم، اعتقاد دارم که زنان در هرجایی می‌توانند کار کنند مشروط به اینکه خانواده پایدار باشد، اعتقاد ما نظام خانواده و حمایت از بنیاد آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، صبح امروز حضور پر شما دختران و مادران محجبه نیشابوری در خیابان امام خمینی (ره) به فراخوان راهپیمایی و اجتماع بزرگ بانوان محجبه نیشابوری رنگ و بوی شهر را از همیشه فاطمی‌تر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی در انتهای این راهپیمایی در محل مصلای مسجد جامع نیشابور گفت: زمانی که کارخانه‌ها با کمبود نیروی زن مواجه شدند با شعارهای برابری نیروی کار خود را تأمین کردند.

,

امام‌جمعه نیشابور خاطرنشان کرد: بعد از آن بود که تلاش‌ها برای ابزار قرار دادن زن‌ها شروع شد و شعار آزادی زن را دادند ولی حقیقتش استخدام و او را اسیر و برده خودشان در شرکت‌ها و کارخانه‌ها کردند.

,

 

,

یعقوبی افزود: برای مصرف کالاهایشان شعار آزادی زن می‌دهند و بی‌بندوباری و بی‌حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: درود خدا بر کسانی که حجابشان خار چشم دشمنان است و باحجابشان از شهدا، عفت، دین و هویت خود حمایت و دفاع می‌کنید.

,

یعقوبی ادامه داد: آن‌ها با تبلیغات شیطانی دنبال این هستند که زنان را از هویت ملی و اسلامی باز بدارند و قرآن به آن‌ها هشدار می‌دهد که کسانی که دنبال فساد در جامعه هستند عذاب سخت الهی در کمین آن‌ها است.

,

امام‌جمعه نیشابور خاطرنشان کرد: آیات حجاب را خداوند فرموده و ما تابع دستورات خداوند هستیم، امروز زنانی چادری داریم که از بهترین اساتید ما هستند. حجاب مانع رشد و علم‌آموزی نیست و زنانی داریم که در تربیت فرزند، هنر، علم می‌کوشند.

,

 

,

وی تأکید کرد: باید با زبان پرجاذبه زنان بی‌حجاب را متوجه کنیم و این جهاد در راه دین و ادامه میدان جنگ و خط مقدم هشت سال دفاع مقدس است.

,

یعقوبی‌بیان داشت: امروز در مدرسه و خیابان و هرکجا هستید حجاب را خط مقدم و سنگر دفاع از اسلام و انقلاب و کشورمان بدانید.

,

امام‌جمعه نیشابور با تشریح دروغ‌پردازی‌های علیه اسلام بیان داشت: گول نخورید که زن در اسلام ارزش ندارد، هر کس این حرف را زد قم و حرم حضرت معصومه را نشانش دهید که چگونه علمای ما نزد این معصوم زانو می‌زنند.

,

وی تأکید کرد: هر کس شأن زن را در ایران پایین نشان دهد باید شأن و منزلت حضرت زهرا (س) را که جایگاه واقعی زن است را به آن نشان داد، در جامعه ما مادران و زنانی مانند مادران شهدا هستند که همه به آن‌ها افتخار می‌کنند.

,

 

,

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم گفت: زنان ما پا به پای مردان در دفاع مقدس مقاومت کردند و دفاع مقدس را زنان مقدس کردند که امام فرمود مرد از دامان زن به معراج می‌رود.

,

هاجر چنارانی افزود: امروز اعتقاد به کار زنان در هرجایی ندارم، اعتقاد دارم که زنان در هرجایی می‌توانند کار کنند مشروط به اینکه خانواده پایدار باشد، اعتقاد ما نظام خانواده و حمایت از بنیاد آن است.

,

وی بیان داشت: زن در صورتی می‌تواند وارد جامعه بشود که بتواند بنیاد خانواده خود را حفظ کند و بهترین همسر باشد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: یک روزی ما در روستا درس می‌خواندیم و فعالیت می‌کردیم ولی امروز در جایگاهی هستیم که انقلاب ما در دنیا حرف برای گفتن دارد، امروز دنیا فکر می‌کنند که زنان در ایران محدود هستند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد به فرهنگ فاطمی داریم، زنان ایرانی با این فکر بزرگ‌شده‌اند و از ایشان الهام و اندیشه گرفته‌ایم.

,

چنارانی بیان داشت: خیلی از دوستان من که چادر حجابشان نیست حسرت می‌خورند و این موضوع را اعلام می‌کنند.

,

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حجاب اگر برای زنان هست، برای مردان هم هست، حجاب فقط بر ظاهر نیست و بر چشم هم هست.

,

وی گفت: امروز همه باید پا به پای هم تلاش کنند و نباید در جامعه سستی و رخوت ایجاد شود.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طلاق‌های عاطفی زیادی را شاهد هستیم و باید بر روی فرهنگ حجاب کار کنیم.

,

چنارانی ادامه داد: زنان باید به خانواده و ارتقاء جامعه بی اندیشد، باید حجاب را جوری گسترش دهیم که زنان به اختیار حجاب را انتخاب کنند و بتواند از این حجاب فاطمی دفاع کنند.

,

 

,

وی تأکید کرد: اگر ایرانی‌ها پوششی مانند حجاب نداشتند در حمله مسلمانان به ایران این حجاب را نمی‌پذیرفتند و پوشیدن برجستگی‌های بدن در همه قومیت‌های دنیا وجود داشته است.

,

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: نباید خودمان را ارزان بفروشیم و ملعبه دست یک عده انسان بشویم.

,

وی در پایان تأکید کرد: بی‌بی شطیطه نمونه بانوان نیشابوری است که توانسته تأثیرگذار باشد، ما از این گونه افراد در جامعه زیاد داریم ولی باید به مردم معرفی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه