اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس:

پروانه سلحشوری مصداق عدم اعتقاد اصلاح طلبان به عفاف و حجاب/ نابسامانیِ پوشش دامنگیر برخی از وزارتخانه ها شده است

پروانه سلحشوری مصداق عدم اعتقاد اصلاح طلبان به عفاف و حجاب/ نابسامانیِ پوشش دامنگیر برخی از وزارتخانه ها شده است
عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه گاهی ساده از کنار مسئله حجاب عبور می کنیم و اعتقادی به این مسائل نداریم در حالیکه حتی برخی از وزارت خانه ها نیز در وضعیت نامناسبی در زمینه عفاف و حجاب به سر می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس درباره تکاپوی اصلاح طلبان برای حذف قانون حجاب و مواضع پروانه سلحشوری، به خبرنگار تیتریک گفت: با کمال تاسف این رویه صرفا به سخنان اخیر خانم باز نمی گردد زیرا در مجموع این طیف اعتقادی به عفاف و حجاب ندارند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از افرادی که بعضا در لباس روحانیت هستند نیز تفکر قشر مذکور را دارند، افزود: بعضا از اصلاح طلبان می شنویم که اگر 4 تار مو هم بیرون باشد مشکلی پیش نخواهد آمد. 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه وقتی اصلاح طلبان چنین اعتقاداتی دارند چه توقعی ازآنها می توان داشت، اظهار کرد: زمان نمایندگی ما در مجلس نیز عده ای با کمال تاسف معتقد بودند برای حضور در مجلس نیاز صد در صدی به چادر نیست. 
,
 
,
حجت الاسلام کیایی نژاد تصریح کرد:  متاسفانه گاهی ساده از کنار مسئله حجاب عبور می کنیم و اعتقادی به این مسائل نداریم در حالیکه حتی برخی از وزارت خانه ها نیز در وضعیت نامناسبی در زمینه عفاف و حجاب به سر می برند. 
,
 
,
عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه خاطر نشان داشت: امیدواریم در مجلس آینده شاهد حضور افرادی متدین تر و متعهد تر باشیم زیرا حضور افراد دغدغه مند می تواند معضلات حوزه عفاف و حجاب را برطرف کند.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه