اخبار داغ

در همایش حجاب و عفاف اسدآباد مطرح شد؛

بانوان محجبه خود را در مقابل طعنه‌ها و توهین‌ها نبازند/اسلحه حجاب بردارید

بانوان محجبه خود را در مقابل طعنه‌ها و توهین‌ها نبازند/اسلحه حجاب بردارید
به مناسبت هفته حجاب و عفاف همایش بزرگ بانوان شهرستان اسدآباد با شعار “صیانت از حریم خانواده ” در مجتمع خلیج فارس این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در همایش  حجاب و عفاف در  اسدآباد که به همت سپاه و آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد برگزار شد، زنان، دختران و بانوان این شهر با چادر به عنوان نماد حجاب ملی حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برخی با در دست داشتن برگه هایی با عنوان اینکه “حجاب نیمی از ایمان است” و “حجاب را دوست دارم” نشان می دانند که با علاقه ای خاص چادر پوشیده و در این همایش حضور دارند.

,

حجاب امری ارزشی است

, حجاب امری ارزشی است, حجاب امری ارزشی است,

در این همایش امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به اینکه حجاب امری ارزشمند است و بارها در قرآن مورد توجه قرار داده شده است، اظهار کرد: تدین و دینداری ما این است که به قرآن عمل کنیم و یکی از  دستورات قرآنی توجه به حجاب و رعایت آن است.

,

حجت اسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه دشمنان برای اسلامن هراسی از هر ترفند و توطئه ای استفاده کرده اند، افزود: امروز دشمنان عقاید دختران و زنان ما را نشانه رفته و دنبال این است که آن را سست می‌کند و این جنگ نابرابری و  عقیده سکولار است که جامعه اسلامی با آن درگیر است .

,

, ,

دشمن عقاید دختران ما را نشانه رفته

, دشمن عقاید دختران ما را نشانه رفته, دشمن عقاید دختران ما را نشانه رفته,

وی با بیان اینکه دین زدایی دسیسه دشمن است، گفت: زنان و بانوان ما در مقابل پیکار قرار گرفته اند و امروز وقت خودنمایی است که خود با حجاب پایدار نشان ددهند.

,

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه امروز نباید دختران و زنان ما با مدگرایی ها و تجملگرایی و نوع پوشش و آرایش خود را ببازند، تأکید کرد: اسلحه شما دختران و بانوان حجاب است که با علم و حضور دخودر صحنه های سیاسی مانند انتخابات و راهپیمایی ها نشان می‌دهید که بانوان در خط مقدم هستند.

,

 

,

اسلحه دختران در مقابله با دشمن حجاب است

, اسلحه دختران در مقابله با دشمن حجاب است, اسلحه دختران در مقابله با دشمن حجاب است,

وی گفت: ممکن است برخی از بانوان چادری به دلیل پوشش و رعایت حجاب خود طعنه ها و توهین ها بشنود و اینکه به روز نیستید و عقب مانده اید اما نباید با این حرفها خود را ببازید و از وجود اسلحه خود غافل شوید.

,

حسینی مجد با تأکید بر حفظ حجاب و کرامت انسانی زنان، گفت: این حجاب و عفاف بانوان و دختران در خانواده است که آبروی یک خانواده حفظ میکند و نباید والدین نسبت به پوشش فرزندانشان بی توجه باشند.

,

, ,

دیار سیدجمال الدین شهر زنان با اصالت و با حیاء است/از کرامت غافل نشوید

, دیار سیدجمال الدین شهر زنان با اصالت و با حیاء است/از کرامت غافل نشوید, دیار سیدجمال الدین شهر زنان با اصالت و با حیاء است/از کرامت غافل نشوید,

وی گفت: همچنان والدین به سلامتی فرزندانشان به لحاظ جسمی توه ویژه دارند و با دردی عضوی از بدن فرزندشان دلشان به در می آید، باید امروز نسبت به سلامت روح  و روان و حجب آنان هم توجه ویژه داشته باشند.

,

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینه ۹ سال است که بنده در این شهر خدمت میکنم و پوشش این شهرستان را چادر دیده ام، گفت: با آمدن دانشگاه‌ها پوشش زنان این شهر نیز تغییر کرده و این در حالی است که مردم باید بدانند این دیار سیدجمال الدین اسدآبادی و زنان با اصالت و با حیاء است و نبایداز این کرامت کاسته شود.

,

وی اذعان داشت: امروز غربی ها دچار حوادث برهنگی و بی عفتی هستند و زنان امنیتی ندارند و این در حالی است که ایران اسلامی امنیت دارد و و آنچه میتواند این امنیت را پایدارتر کند، حجب و حیاء زنان است.

,

, ,

دشمن از سیاهی چادر می ترسد نه از قرمزی خون

, دشمن از سیاهی چادر می ترسد نه از قرمزی خون, دشمن از سیاهی چادر می ترسد نه از قرمزی خون,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با تأکید بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: امروز دشمنان ما آنقدر که از سیاهی چادر می‌ترسند از قرمزی خون جوانان ما هراسی ندارند.

,

اسماعیل ششیکانی بر حضور زنان محجبه در مراسمات فرهنگی تأکید کرد و خواستار تشویق دیگران به امر رعایت حجاب شد.

,

 

,

هویت ایرانی اسلامی به حجاب گره خورده است

, هویت ایرانی اسلامی به حجاب گره خورده است, هویت ایرانی اسلامی به حجاب گره خورده است,

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد هم در این مراسم با اشاره به رعایت مسئله حجاب در بین مدارس این شهرستان، گفت: ما به حجاب زنان و دختران این شهرافتخار می کنیم و آن را ارزشی پربها می دانیم.

,

غلامرضا همایی همت با اشاره به نوع حجاب در دوران شاهنشاهی، گفت: در زمان شاه ملعون زنان و بانوان سالها در خانه خود را حبس میکردند که مبادا حجابشان لطمه بخورد و این نشان می‌دهد که حجاب و عفاف در جامعه ما ارزش بالایی دارد.

,

وی گفت: امروز هویت ایرانی اسلامی ما به حجاب گره خورده و برای داشتن آن باید در مقابل دشمن بایستیم.                                                                                                                                           

, وی گفت: امروز هویت ایرانی اسلامی ما به حجاب گره خورده و برای داشتن آن باید در مقابل دشمن بایستیم.                                                                                                                                           ,

در ادامه این همایش بیانیه حجاب و عفاف از سوی سپاه پاسداران این شهرستان قرائت شد و به جمعی از بانوان محجبه هدایی اهداء شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه