اخبار داغ

کاروان پیاده «در مسیر بندگی» سبزوار عازم مشهدالرضا شد

کاروان پیاده «در مسیر بندگی» سبزوار عازم مشهدالرضا شد
مسئول کاروان پیاده زائرین مشهد الرضا از آغاز سفر این کاروان برای بیست وششمین سال پیاپی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رامشینی در گفت وگو با بصیرسبزوار اعلام خبر آغاز سفر کاروان در مسیر بندگی با بیان در سال جاری بیست وششمین سال است که این کاروان به صورت پیاده سفر خود را آغاز می کند اظهار داشت: امسال بیش از ۴۵۰ زائر پیاده نام نویسی خود را در سایت در مسیر بندگی کامل کرده و همراه کاروان در این سفر خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

وی در ادامه با اشاره به برنامه های جانبی در این سفر عنوان کرد:  برنامه های فرهنگی  و برگزاری یادواره شهدا در طول سفر از جمله برنانه های جانبی خواهد بود.

رامشینی با بیان اینکه هرساله زائرانی از شهرهای کرمانشاه،یزد و شهرهای دیگر در این سفر نام نویسی می کنند تصریح کرد: حضور مرحوم حجت الاسلام ابوترابی در سنوات گذشته از جمله ویژگی های این کاروان بوده است.

مسئول کاروان زائران پیاده علی بن موسی الرضا همچنین ادامه داد: حدود ۸۰ درصد از این کاروان را نوجوانان وجوانان بین ۱۵ تا ۲۵ سال تشکیل میدهد که این خود از دیگر ویژگی های کاروان در مسیر بندگی است.

رامشینی در ادامه تصریح کرد: اولین حرکت کاروان در بیست وشش سال گذشته با گرامی داشت شهدای حادثه تروریستی حرم و در اربعین این شهدا آغاز شد.

,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه