اخبار داغ

امام جمعه نهاوند:

دشمن با برنامه ریزی سعی در مقابله با ارزش های اسلامی دارد

دشمن با برنامه ریزی سعی در مقابله با ارزش های اسلامی دارد
امام جمعه نهاوند گفت: عفاف و حجاب به عنوان یکی از ارزشهای اسلامی باعث سلامت فردی و اجتماعی جانعه میشود به همین دلیل دشمن در این عرصه فعال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی عصر امروز، در اجتماع باشکوه صیانت از حریم خانواده در نهاوند گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی در صدد بی تفاوت کردن نسل جوان نسبت به ارزشها و کم رنگ کردن این ارزشها در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: دشمن با تهاجم فرهنگی نسل جوان را هدف قرار داده است و در این راه باد هوشیار بود.

,

امام جمعه نهاوند افزود: عفاف و حجاب به عنوان یکی از ارزشهای اسلامی باعث سلامت فردی و اجتماعی جانعه میشود به همین دلیل دشمن در این عرصه فعال شده است.

,

وی بیان داشت: دختران کشورمان با رعایت موضوع عفاف و حجاب نقشه های دشمنان را برای بی عفت کردن جامعه نقش بر آب می کنند.

,

, ,

مغیثی گفت: برنامه دشمن از بین بردن مفهوم خانواده است و در این راه هزینه های زیادی کرده است که خانواده ها باید با دقت نسبت به نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب اقدام کنند.

,

سرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه نهاوند نیز در این اجتماع گفت: جوانان امروز هدف شبیخون فرهنگی دشمن هستند بنابراین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در بین نسل جوان بیشتر مشخص می شود.

,

وی افزود: در هفته عفاف و حجاب با هدف فرهنگ سازی در این زمینه برنامه های بسیار خوبی در شهرستان نهاوند اجرا شده است.

,

مرادی گفت: باید با آگاه سازی نسل جوان و رعایت عفاف و حجاب در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بتوانیم نسل جوانی سالم با نشاط و با ایمان پرورش دهیم تا در مقابل تهدیدها و تهاجم فرهنگی دشمنان مصون بمانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه