اخبار داغ

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

بعضی از ادارات تبدیل به کپسول های فساد شده اند/ چهره های مخدوش فرهنگی را تبدیل به قهرمان نکنید

بعضی از ادارات تبدیل به کپسول های فساد شده اند/ چهره های مخدوش فرهنگی را تبدیل به قهرمان نکنید
ذوالنور با اشاره به اینکه صدا و سیما رسالت سنگین دارد و نباید چهره های مخدوش فرهنگی و دینی را قهرمان کند گفت: برخی از ادارات که نان خور نظام هستند و از جیب مردم ارتزاق می کنند تبدیل به کپسول های متحرک فساد در جامعه شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عصر امروز طی سخنرانی در همایش عفاف و حجاب که در مصلی قدس قم برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: اولین ویژگی در حکومت صالحان در اسلام اقامه نماز است بعد از آن پرداخت زکات البته زکات صرفاً به زکات مادی محدود نمی شود شاخصه سوم امربه‌معروف و ویژگی چهارم نهی از منکر است در روایات متعددی بقای نظام اسلام به امربه‌معروف و نهی از منکر است و اگر این دو ترک شود اشرار بر شما مسلط خواهند شد.

وی افزود: در چنین جامعه ای مردم هرچه دعا کنند دعا مستجاب نمی شود زیرا این تسلط اشرار به خاطر دعا نبوده است که با دعا از بین برود یکی از مظاهر و مصادیق امر به معروف که ترک آن منکر قطعی است از نظر همه فرقه های اسلامی حجاب است امر به حجاب، عفاف و پاک‌دامنی از معروفات جدی است و کسی نمی تواند منکر آن شود.

انسان های متمدن با حجاب تر بودند

ذوالنور خاطرنشان کرد: اگر تاریخ بشر را مرور کنیم موضوع حجاب و عفاف از ویژگی های فطری انسان و منطبق با فطرت خدا جوی انسان است اگر تاریخ چندین قرن در دسترس بشریت را مرور کنیم مشاهده می کنیم هرچه بشریت به تمدن و کمال و زندگی اجتماعی نزدیک شده است آثار حجاب و عفاف در زندگی آن‌ها بیشتر آشکارشده است.

نماینده مردم قم تصریح کرد: بی‌بندوباری و فساد نه با فطرت انسان سازگاری دارد نه با عنصر انسانیت و وجودی انسان، حجاب محدود به اسلام و دیگر ادیان الهی نمی شود حتی ملل غیر متدین که به هیچ یک از ادیان الهی پایبندی نداشتند در پیشینه آن‌ها آثار حجاب را مشاهده می کنیم اما هرچه زیادی خواهی انسان ها و رویه فساد و جاه طلبی بعضی از انسان ها  در میدان، چیرگی بیشتری پیدا می کند در بی حجاب کردن و بی هویت کردن زنان بیشتر می شود.

آزادی بهانه ای برای استثمار زن در غرب بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: در اروپا و غرب تا چند ده سال گذشته حتی زن از ارث محروم بود و اگر مردی از دنیا می رفت زن را نیز با او زنده به گور می کردند و زن حق تصرف در اموال شخصی خود را نداشت، اما زمانی که جریان سرمایه داری بر غرب حاکم شد و برای نجات مردان و برای استثمار حقوق زن و بهره بردن از ارزش افزوده زن و فعالیت در کارخانه ها،  موضوع آزادی زنان را مطرح کردند از طرفی این مسئله بهانه ای برای بهره برداری شهوانی و حیوانی بود که با پوشیدگی زنان مقابله کردند.

ذوالنور بیان داشت: قدرت طلبان و پول دوستان آزادی زن را مطرح کردند که بی‌بندوباری را در جوامع حاکم کنند تا بهره‌برداری خودشان را از زنان انجام دهند.
نماینده مردم قم گفت: حجاب سختی دارد بانوان در این گرمای برای حمایت از حجاب تجمع می کنند، طبع لذت پرست انسان آزادی از این قیدوبندها و سختی ها را می طلبد لذا اگر کسانی مشوق هایی را بیان کنند و زمینه لغزش را فراهم کنند طبیعی است که بر انسان ها اثرگذار است اما پوشیدگی و حجاب این‌طور نیست که با غریزه انسان سازگار باشد بلکه با فطرت انسان هماهنگ است که نیاز است این فطرت تقویت شود و نیاز به انگیزه های دینی دارد کار تخربیی آسان است اما کار تشویقی سخت است پس اگر بی حیایی، بی حجابی و بی عفتی را در جامعه مشاهده می کنیم نشانه  ضعف دین نیست .

نظام سلطه درصدد نابودی هویت زن است

نماینده مردم قم گفت: تمام نظام سلطه و دنیای استکبار برای از بین بردن عفاف و حجاب و مسخ شخصیت واقعی زن و نابود کردن هویت  انسانی و الهی زن وارد میدان این عرصه و کارزار شدند دشمن از تمام ابزارها در فضای مجازی و سایبری و اینترنت استفاده می کند تا شخصیت  انسانی زن را از بین ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
, انسان های متمدن با حجاب تر بودند,
,
,
,
,
,
, آزادی بهانه ای برای استثمار زن در غرب بود,
,
,
,
,
,
,
, نظام سلطه درصدد نابودی هویت زن است,
,
,


وی افزود: امروز رسالت مسئولین ما بسیار سنگین است، اگر کسی در نظام اسلامی تکیه بر کرسی مسئولیتی می زند باید 4 ویژگی قرآنی مدنظر در حکومت اسلامی را داشته باشد و نصب العینش باشد و اگر نباشد مشروعیت حکومت در نظام اسلامی را ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: امروز رسالت مسئولان سنگین است اگر کسی لباس ریاست جمهور را به تن دارد نباید بعد از دستگیری چند نفر برهنه و نیمه برهنه که فیلم بدن های برهنه خود در فراخوان آزادی های یواشکی در فضای مجازی منتشر کردند به دستگیری آنها اعتراض کند و بعد از برخورد نیروی انتظامی اعلام کند بگذارید جوان ها آزاد باشند و این غنچه ها تنفس کنند!  این چه حرفی است که رئیس جمهور می زند این چه موضعی است که یک مسئول در نظام اسلامی می گیرد.

نماینده مردم قم تاکید کرد: مگر ادعای حاکمیت دینی نداریم مگر بیش از 300هزار شهید برای احیای ارزش های دینی نداده‌ایم  این جوان‌ها برای احیای ارزش های جان‌عزیزشان را تقدیم کردند امروز رسالت مسئولین سنگین است باید نقش خودشان را ایفا کنند و هرچه در تقویت عفاف و حجاب و حیا در جامعه اسلامی کم بگذاریم یقین بدانیم مسیر به سمتی می‌رود که متدینین و دین داران میدان تنفس پیدا نخواهند کرد.

کوتاهی مسئولین در زمینه حجاب و عفاف قابل بخشش نیست

وی بیان داشت: کوتاهی مسئولین در زمینهٔ حجاب و عفاف قابل بخشش نیست، قانون مبارزه با فساد و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس ششم تصویب شد اما این قانون روی زمین مانده است و به طور کامل اجرا نمی شود ،برخی از ادارات و سازمان هایی که نان خور نظام هستند و از جیب مردم ارتزاق می کنند تبدیل به کپسول های متحرک فساد در جامعه شده اند.

نماینده مردم قم گفت: چرا باید  در ام القرای کشورهای اسلامی دل خانواده های شهدا که جگرگوشه های خودشان را تقدیم کردند خون شود و با مظاهر فساد و بی تمدنی و جاهلیت مدرن و برهنگی روبرو باشند  و شاهد کشف حجاب های متعدد باشند.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم یکی از فرزندان رشید انقلاب مسئولیت دستگاه قضا را برعهده‌گرفته و با اقتدار و شجاعت و علم به موضوع با جدیت سکان قوه قضائیه را به دست گرفته و بارقه های امید در جامعه ایجادشده است که از سطح آسیب‌های اجتماعی کاسته شود.

وی تأکید کرد: امروز صدای و سیما رسالت سنگین دارد و نباید چهره های مخدوش فرهنگی و دینی را  قهرمان کند و به عنوان الگو به جامعه معرفی کند نباید خروجی دانشگاه های ما کسانی باشند که تقیدات دینی آن‌ها از بین برود خدای متعال به ما اجازه نداده که دانشگاهی بسازیم که اختلاط و ابتذال و فساد جنسی در آن به وجود بیایید و فردا خروجی آن دانشگاه مدیرانی باشند که به هیچ یک از ارزش های این مردمی که با گرسنگی زندگی می کنند نباشد، امروز نظام دینی نیازمند یک تحول است و حجاب اولین نماد و نشانه روحیه دنی و تقیدات دینی است.

ذوالنور افزود: روز های آخر زندگی حضرت زهرا(س) نگران بودند که پیکرشان روی تابوت هایی تشییع شود که بدن ایشان پیدا باشد که حضرت علی(ع) فرمودند تابوت هایی است که بدن را مشخص نمی کند شما را در آن ها تشییع خواهم کرد امروز زنانی که با لباس بدن نما در جامعه حضور پیدا می کنند بر فرق حضرت زهرا(س) چوب می زنند.




انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, کوتاهی مسئولین در زمینه حجاب و عفاف قابل بخشش نیست,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه