اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری بیش از هزار جشنواره بومی و محلی در کرمانشاه

برگزاری بیش از هزار جشنواره بومی و محلی در کرمانشاه
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری یک هزار و ۱۷۰ جشنواره بومی و محلی در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، صابر رحیمی امشب در گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان کرمانشاه، با تاکید بر تحقق شعار همدلی و همراهی مسئولان و ورزشکاران اظهار داشت: این اداره کل طی سال قبل موفق به کسب ۳ هزار و ۴۴ مدال در رشته های مختلف، راه اندازی ۱۴۳ خانه روستایی، اعزام ۳۶۵ ورزشکار به اردوهای تیم ملی و حضور ۷۶ تیم در رقابتهای لیگ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی از برگزاری یک هزار و ۱۷۰ جشنواره بومی و محلی خبر داد و افزود: در مبحث میزبانی رویدادهای ورزشی رشد صددرصدی و اعتبارات عمرانی رشد ۲۰۰ درصدی و اعتبارات جاری رشد ۱۷۱ درصدی داشته ایم.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۳ پروژه ورزشی در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در اقصی نقاط استان کرمانشاه گسترده و در دست انجام است.

,

رحیمی از راه اندازی بزرگترین خانه جوان کشور با ۲ هزار مترمربع زیر بنا در کرمانشاه خبر داد و گفت: استان کرمانشاه بهترین پیست سوارکاری و اتومبیلرانی کشور را دارد.

,

وی با اعلام اینکه در حال حاضر درصدد افتتاح دو زمین چمن مصنوعی و طبیعی در ورزشگاه آزادی هستیم، افزود: در حال ۲۶ زمین روستایی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امسال سال رونق پروژه های عمرانی است، همچنین سال قبل در زمینه پرداخت تسهیلات به جوانان و اشتغالزایی به جوانان در زمره استانهای برتر کشور بوده ایم.

,

رحیمی افزود: کرمانشاه جایگاه خوبی در حوزه ورزش و جوانان کسب کرده و با این وجود از وزیر ورزش و جوانان تقاضا کردیم ورزشکاران کرمانشاه در تیم مدیریتی وزارت ورزش جایی داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه