اخبار داغ

الهام چرخنده سکوت ۷ ساله را شکست

الهام چرخنده سکوت ۷ ساله را شکست
الهام چرخنده با اعلام اینکه در زمان محجبه شدنم ۵ قرارداد برای بازی داشتم که کنسل شدند، گفت: بسیاری پس از محجبه شدن من تلاش کردند که دیگر من دیده نشوم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان، فرماندهان و اقشار مختلف مردم در پیاده‌راه بوعلی سینای همدان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
الهام چرخنده از هنرمندان کشور با حضور در این اجتماع بزرگ با اشاره به ماجرای محجبه شدنش، اظهار داشت: امروز 7 سال از محجبه شدن من در جوار حضرت معصومه (س) می‌گذرد  اتفاقی که سبب شد بسیاری از افراد، رفتار من را قضاوت کنند.
,
 
,
وی با اعلام اینکه در زمان محجبه شدنم 5 قرارداد برای بازی داشتم که کنسل شدند، افزود: بسیاری پس از محجبه شدن من تلاش کردند که دیگر من دیده نشوم چرا که همکارانم از این اتفاق در شوک بودند و طیف مقابل نیز در شک، در حالیکه این دیده نشدن همانی بود که من به دنبالش بودم.
,
 
,
این بازیگر سینما ابراز کرد: موضوع عفاف و حجاب مقوله‌ای است که دیگر کشورهای اسلامی نیز به آن توجه می‌کنند اما واقعیت این است که حجاب و عفاف زنان ایرانی آن چیزی است که آنها به دنبال آن هستند.
,
 
,
وی با دعوت از زنان جامعه برای حرکت به سمت حجاب و دوری از نفاق و آنچه که دشمنان به دنبال آن هستند تا به وسیله آن در جامعه شکاف ایجادکنند، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین زنان محجبه و کمتر محجبه در جامعه است در حالی که ما با هم مشکلی نداریم بلکه معتقدیم حجاب امری الهی است که باید آن را اجرایی کنیم.
,
 
,
چرخنده ابراز کرد: متاسفانه ما به افراد کم حجاب از موضع بالا نگاه کردیم و همین موضوع سبب شد آنها جذب کسانی شوند که میلیاردها دلار را صرف نابودی خانواده در کشور ما می‌کنند.
,
 
,
وی با تشریح مسیری که برای یافتن حقیقت و انتخاب حجاب پیموده است، تصریح کرد: من در طول این مدت به شدت مورد هجوم افرادی قرار گرفتم که مدعی آزادی بودند و کسانیکه با صدمه زدن به من تلاش کردند از من به جای الگو درس عبرتی در جامعه بسازند.
,
 
,
این بازیگر سینما با اعلام آمادگی‌اش برای پشتیبانی و دفاع از حجاب ابراز کرد:  کشور من تحت رهبری فردی حکیم است و مردمی در آن زندگی می‌کنند که وضعیت اقتصادی، سیاسی و معیشتی را به موضوع اسلام و حجاب گره نمی‌زنند.
,
 
,
وی با تاکید براینکه امروز نیز همچون 1400 سال پیش در اردوگاه امام حسین(ع) ایستاده‌ایم و اعلام می‌کنیم در این مسیر می‌ایستیم، گفت: دشمن تلاش می‌کند با استفاده  از ابراز رسانه، رفتارهای غلط که سبب نابودی بنیان خانواده در کشور می‌شود را از طریق فرهنگ کشورهای همسایه به ما تحمیل کند.
,
 
,
چرخنده با بیان اینکه امروز تعداد زیادی از هنرمندان پست‌های برهنه شدنشان را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و عده‌ای نیز برای آنها کف می‌زنند در حالیکه همین افراد به من اجازه نمی‌دهند درباره محجبه شدنم توضیح دهم، بیان کرد: دشمن می‌داند اگر بنیان خانواده در ایران آسیب ببینید، انقلاب نیز از بین می‌رود.
,
 
,
وی افزود: انقلاب اسلامی بیش از هرچیز دیگری از حجاب زنان آغاز شد پس امروز نباید مسئله حجاب را با مفاسد اقتصادی و یا مشکلات سیاسی کشور مخلوط کرده و یا اینکه بگذاریم به آن آسیبی برسد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه