اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار عنوان کرد

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه هفته عفاف و حجاب در فریدونکنار

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه هفته عفاف و حجاب در فریدونکنار
جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب فریدونکنار خبر داد و گفت: مطالبه‌گری عمومی، هدف اصلی راهپیمایی عفاف و حجاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف یکی از مهمترین مسائلی است که اسلام برای مسلمانان واجب کرده تا کرامت، ارزش، امنیت و آینده افراد تضمین شود.
 
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به هجمه‌های زیاد دشمنان در زمینه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران به ویژه در زمینه فرهنگی که حجاب یکی از شاخه‌های اصلی آن محسوب می‌شود، نیاز است تا زنان و مردان ما نسبت به اهمیت رعایت حجاب آگاهی کامل به دست آورند تا در تلاطم توطئه‌های دشمن غرق نشوند.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب این شهرستان، تصریح کرد: حدود ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در فریدونکنار برگزار شد که ویزیت رایگان بیماران، نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقات ورزشی، برنامه‌های اردویی و نشست‌های بصیرتی و معرفتی از جمله این برنامه‌ها بوده است.
 
محسنی با بیان اینکه مهمترین برنامه این هفته راهپیمایی خانوادگی مدافعین حریم خانواده است، گفت: این راهپیمایی با هدف حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و مطالبه‌گری موضوع رعایت حجاب روز جمعه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸ از پارک پل میلاد آغاز شده و تا پارک لاله فریدونکنار ادامه دارد و همچنین در انتهای مسیر برنامه‌های شاد و متنوعی همراه با قرعه کشی، اهدای جوایز و تجلیل از بانوان محجبه برای افراد حاضر اجرا می‌شود.
 
وی یادآور شد: فریدونکنار دارای مردم انقلابی و غیور و زنانی با عفت است که اجازه نمی‌دهند برخی افراد با اهداف مشخص به دنبال تخریب چهره این شهر باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه