اخبار داغ

همسر امام جمعه کلاله:

حجاب جامعه را از فساد نجات می دهد/ زنان باحجاب امنیت بیشتری دارند

حجاب جامعه را از فساد نجات می دهد/ زنان باحجاب امنیت بیشتری دارند
همسر امام جمعه شهرستان کلاله گفت: همانطور که بی حجابی باعث فساد جامعه می شود؛ حجاب مانند سدی در مقابل فساد باعث در امان ماندن جامعه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، به مناسبت 21 تیرماه و هفته عفاف و حجاب و در این راستا با همسر حجت الاسلام کشیری امام جمعه شهرستان کلاله گفتگویی داشتیم که مشروح آن در ذیل آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

کلاله خبر: حجاب یک امرشخصی یا مربوط به عرصه عمومی جامعه است؟

,

جواب: حجاب یکی از ضروریات دین مقدس اسلام می باشد و اگر شخصی منکر یکی از ضروریات دین شود که انکار وی به انکار خداوند سبحان برگردد؛ وی مرتد و کافر است. حجاب مربوط به عرصه اجتماعی است؛ زن با حجاب هم خود را از خطر مصون نگه می دارد و هم جامعه را از فساد نجات می دهد.

,

مادر معنوی شهرستان کلاله ادامه داد: امروز غارتگران حوزه خانواده با بی حجابی به جنگ دین آمده و با ترویج بی حجابی سعی در ترویج فساد در جوامع بشری دارند و نگاهی ابزاری به زن وجود دارد و حجاب برای مصونیت زنان در برابر طوفان های بی بندوباری بهترین وسیله است.

,

کلاله خبر: آیا حجاب در قرآن و دین آمده یا یک حکم ساختگی است؟

,

جواب: در جای جای قرآن و در روایات به حجاب تاکید شده است؛ به عنوان مثال سوره مبارکه نور معروف به سوره حجاب است(آیه 31 سوره نور).

,

وی افزود: در آیه 59 سوره احزاب خداوند به رسولش دستور می دهد که به همسران و دختران و زنان مومن بگو که روسری های بلند و چادر خود را بر خویش افکنند تا شناخته نشوند تا مورد آزار و اذیت قرار نگیرند.

,

کلاله خبر: آیا خانم های با پوشش کامل در جامعه امنیت بیشتری دارند یا زنان بدحجاب؟

,

جواب: اگر از خانم های بی حجاب و بدحجاب سوال شود که آیا از شر افراد شرور و هوسران در امان هستید؟ مسلما پاسخ آنها اینکه با مزاحمت های زیادی مواجه هستیم؛ خواهد بود و در مقابل زنان با حجاب از مصونیت بالایی برخوردار هستند.

,

همسر امام جمعه شهرستان کلاله تاکید کرد: بی حجابی تله شیطان برای شکار زنان بی حجاب و بدحجاب توسط نامحرمان است و در عوض حجاب حریمی میان مرد و زن نامحرم می باشد که باعث استحکام بنیان خانواده می شود.

,

مادر معنوی شهرستان کلاله تصریح کرد: یقینا هیچ باغبانی را برای حصارکشی اطراف باغش سرزنش نمی کنند چرا که باغ بدون حصار و دیوار از آسیب ها مصون نمی ماند؛ یا هیچ صاحب گنج و گوهری جواهرات خود را بدون حفاظ در معرض دید بیگانگان قرار نمی دهد تا بدرخشد!.

,

وی در پایان گفت: اینکه برخی می گویند دل باید پاک باشد، این بهانه جاهلانه است و زن بخاطر جایگاه والایی که نزد خداوند متعال دارد باید خود را در بازار سوداگران شهوت حفظ کند و بهترین وسیله برای این مهم چادر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه