اخبار داغ

با حضور هزاران زائر و مجاور صروت گرفت؛

دفاع تمام قد بانوان مشهدی از حریم عفاف و حجاب

دفاع تمام قد بانوان مشهدی از حریم عفاف و حجاب
اجتماع عظیم مردمی حافظان خانواده با حضور هرچه باشکوه‌تر بانوان انقلابی و مومن مشهد برگزار شد و بانوان مشهدی نشان دادند سیاست‌های خصمانه دشمن علیه حجاب زنان ایرانی تاثیری نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح توس؛ راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب با نام «اجتماع عظیم مردمی حافظان خانواده» از ساعت 10 و 30 دقیقه در مشهد مقدس و از عرصه میدان شهدا آغاز شد که در این راهپیمایی با شکوه جمع کثیری از بانوان انقلابی و مومن مشهد حاضر شدند و علی رغم گرمای 32 درجه ای هوا به سمت حرم مطهررضوی شرکت کردند تا نشان دهند سیاست های خصمانه دشمن علیه حجاب زنان ایرانی تاثیری نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

, ,

راهپیمایان مشهدی با سر دادن شعارهایی خواهان توجه بیشتر مسئولان فرهنگی کشور به مسئله عفاف و حجاب شدند و چادر حجاب برتر است، حکم خدا چادر حجاب رهبری،چادر حجاب برتر خاری به چشم دشمن، خامنه‌ای رهبر است حجاب ما سنگر است، از دیگر شعارهایی است که بانوان مشهدی در این راهپیمایی بود.

,

, ,

پس از این راهپیمایان با حضور در بارگاه مطهررضوی در اجتماع بزرگ دفاع از حریم حجاب و عفاف حضور پیدا کردند و قرار است در این مراسم حجت‌الاسلام  مرویان حسینی؛ مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی سخنرانی کند.

,

, ,

در انتها نیز مردم انقلابی و مومن مشهد مراسم با شکوه نماز جمعه را به امامت آیت الله علم الهدی برگزار کردند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه