اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

ملت ایران در برابر تمامی توطئه های دشمنان ایستادگی می کند/ شوراى نگهبان از ارکان اصیل نظام اسلامى است

ملت ایران در برابر تمامی توطئه های دشمنان ایستادگی می کند/ شوراى نگهبان از ارکان اصیل نظام اسلامى است
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,

خطیب نماز جمعه کرمان: ملت ایران در برابر تمامی توطئه های دشمنان ایستادگی می کند

, خطیب نماز جمعه کرمان: ملت ایران در برابر تمامی توطئه های دشمنان ایستادگی می کند,

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی عربپور خطیب نماز جمعه شهر کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با تأکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی در اعتقادات در رسیدن به هدف بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: در قرآن در چندین آیه فرمان داده شده که مومنان به همراه ابراز عقیده بر ایدئولوژی خود استقامت کرده تا به سبک زندگی الهی برسند.

,

وی بیان کرد: کسی که در مسیر حق قرار بگیرد قطعا دشمنانی خواهد داشت که در برابر آنان باید ایستادگی کند؛ همان گونه که در شرایط امروز جامعه شاهدیم که دشمنان برای خروج جوانان ما از دین و دلزدگی آنها در فضای مجازی چه تلاش هایی می‌کنند و ایستادگی جوانان ما در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان نشانه استقامت آنان است.

,

خطیب نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به اینکه ما باید در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی و استقامت کنیم و در برابر دشمنی‌ها آنان صبر داشته باشیم، تصریح کرد:  افزود: امروز جوانانی از این سرزمین از خانواده خود گذشته برای استحکام دین و پیروی از ولایت ایستادگی می‌کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و اما رضا علیه السلام ابراز کرد: دشمنان ما نمی‌خواهند مردم با زیبایی کلام و فرهنگ  اهل‌بیت(ع) آشنا شوند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه مامورین دریافت مالیات وظیفه سنگینی را برعهده دارند، عنوان مرد: آنان باید در دریافت مالیات از مردم سویی باید رعایت کنند که به حق مردم ظلمی نشود و از سوی دیگر مانع فرار مالیاتی شوند.

,

خطیب نماز جمعه کرمان با اشاره به 21 تیر ماه روز حجاب و عفاف است، اذعان کرد: پوشش نامناسب در جامعه اسلامی قابل قبول نیست و حجاب یک ارزش است که باید حفظ شود.

,

وی گفت: خروج آمریکا از برجام نقشه ای از پیش تعیین شده بود تا با  فشار و تحریم بیشتر به مردم ایران و کسب امتیازات بیشتر از دولت ایران بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور تأکید کرد: ملت ما در برابر همه این توطئه‌ها ایستادگی کردند؛ توقیف کشتی ایران کار سخیفی بود که توسط دولت انگلیس انجام شد؛ همچنین شکایت آمریکا از ایران برای نقض برجام مسئله و اتفاق مضحکی است.

,

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: دلیلی برای پایبندی ایران به این تعهدات وجود ندارد؛ فلذا مسئولان کشور رویه خوبی در پیش گرفته اند و باید به این رویه ادامه دهند.

,

امام جمعه نودژ منوجان: شوراى نگهبان از ارکان اصیل نظام اسلامى است/ شیخ زکزاکى؛ نماد روحانیت مبارز و خستگى ناپذیر جهان اسلام

, امام جمعه نودژ منوجان: شوراى نگهبان از ارکان اصیل نظام اسلامى است/ شیخ زکزاکى؛ نماد روحانیت مبارز و خستگى ناپذیر جهان اسلام ,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک با اشاره به 26تیر سالروز آغاز به کار اولین دوره نهاد ارزشمند و انقلابى شوراى نگهبان افزود: شورای نگهبان، شورایى که فرمان تأسیس آن از سوى حضرت امام خمینى(ره) آن حکیم خوش ضمیر انقلاب صادر شد و با گذشت ۳۹ سال از فعالیت بى وقفه و دلسوزانه آن، شاهد برکات بى شمار آن به ویژه در مراحل و دوره هاى حساس انقلاب بوده ایم. شوراى نگهبان یکى از ارکان اصیل نظام اسلامى و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهورى اسلامى و حافظ قانون اساسى است که بارها در معرض هجمه تبلیغاتى بدخواهان جمهورى اسلامى قرار گرفته است. حملات به شوراى نگهبان گاه از سوى دشمنانى است که با اسلامیت نظام مخالفت دارند و سعى دارند که این نهاد مؤثر نظام را تضعیف کنند تا از این طریق راه ورود احکام و قوانین غیر اسلامى در کشور باز شود و گاه از سوى کسانى است که به هر دلیل مورد تأیید شوراى نگهبان براى ورود به انتخاباتها قرار نگرفته اند. این افراد نیز گاه دست به تبلیغات سازمان یافته علیه شوراى نگهبان مى زنند.

,

رضا احمدی نیک در این خصوص بیان داشت: از تعابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامى در مورد شوراى نگهبان این است که ایشان شوراى نگهبان را «مانع ورود ناخالص به ارکان نظام» معرفى مى نمایند.توصیفى که هم مشخص کننده کارکرد اصلى این شوراست و هم تعیین کننده علت اصلى دشمنى ها با این نهاد مقدس است.

,

احمدی نیک اظهار داشت: نکته مهم دیگر در خصوص گام دوم ایران در برابر بدعهدى اروپاست که با پایان مهلت ۶۰ روزه ایران به اروپا گام دوم کاهش تعهدات برجامى ایران با افزایش سطح غنى سازى برداشته شد. غربى ها با جار و جنجال سعى دارند ایران را از این مسیر دور کرده و مانع کاهش تعهداتش شوند. اتلاف وقت و سرگرم کردن ایران به مذاکرات بى نتیجه، یکى از اصلى ترین تاکتیک هاى آنان است البته در شرایط کنونى، بهترین راهبرد براى جمهورى اسلامى ایران این است که با قاطعیت و سرعت بیشترى گام هاى بعدى خود را برداشته و به اروپایى ها فهمانده شود که تنها راه بازگشت ایران، عمل آنها به تعهدات شان است.

,

خطیب جمعه نودژ با اشاره به قیام خونین مسجد گوهرشاد مشهد علیه کشف حجاب و روز عفاف و حجاب اظهار داشت: حجابی که حافظ ارزش های انسان است مورد نظر و دستور دین مبین اسلام است و این حجاب به معنای متداول که اسمش حجاب اسلامی است با آزادی مخالفتی ندارد بلکه اسلام با آنچه که خلاف عفت است مخالفت دارد لذاحجاب تکریم آن کسی است که در حجاب است .

,

امام جمعه نودژگفت :شیخ زکزاکى؛ نماد روحانیت مبارز و خستگى ناپذیر جهان اسلام است. درسال ۱۳۹۴ مقارن با ایام شهادت حضرت امام رضا(ع) نیروهاى نظامى و امنیتى نیجریه با گرفتن دستور از اربابان آمریکایى، انگلیسى و صهیونیستى خود به مردمى که داشتند براى مراسم عزادارى آماده مى شدند، حمله کرده و صدها نفر از آنان را شهید، زخمى و اسیر کردند. سپس ارتش نیجریه وحشیانه به خانه شیخ زکزاکى حمله برده و منزل ایشان را به آتش کشیدند و نیروهاى وحشى یورش برنده به منزل این روحانى بزرگ، سه پسر شیخ را جلوى چشم ایشان و اعضاى خانواده به شکل فجیعى به شهادت رساندند. با این حساب شیخ مقاومت جهان اسلام در کنار سه شهیدى که قبلا تقدیم کرده بود، ابوالشهیدى با تقدیم شش شهید، شاخص روحانیان جهان اسلام شد.

,

رضا احمدی نیک افزود :امروز همه ما در مرحله اول از سازمان کنفرانس اسلامی و دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم به این مسئله مهم ورود کند و در مرحله دوم از مجامع بین المللى درخواست می کنیم براى اعمال فشار به حکومت نیجریه جهت انتقال ایشان به بیمارستان اقدام کنند و در مرحله سوم همه ما برای سلامتی ایشان دعا می کنیم.
احمدی نیک با اشاره به 25 تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی گفت :هر دو نهاد از نهادهای مهم کشور هستند و ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان ،انتظار است به جامعه هدف خود خدمات بیشتری ارائه دهند.

,
,

وی اهمیت صیانت،حفاظت و حراست از اراضی کشاورزی را مسئله بسیار مهمی خواند وگفت: مسئولان مربوطه هم در خصوص آگاهی بخش جامعه و هم در جلوگیری از دست اندازی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی توجه ویژه ای داشته باشند.

,

امام جمعه موقت ریگان: دشمن برای از بین بردن حجاب بسیار سرمایه گذاری کرده است

, امام جمعه موقت ریگان: دشمن برای از بین بردن حجاب بسیار سرمایه گذاری کرده است,

حجت‌الاسلام مسلم طالبی فرد ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ریگان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: امروز ۲۱ تیرماه سالروز حمله رضاخان پهلوی به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم در سال ۱۳۱۴ بوده که به روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.

,

امام جمعه موقت ریگان در ادامه ضمن قدردانی ازخواهرانی که در اجتماعات حجاب و عفاف شرکت کردند،افزود:مسیحیان غرب بعد از ۸۰۰ سال یک کار به ذهنشان میرسد که با حجاب و عفاف اسلام را از پای دربیاورند.

,

وی تصریح داشت:دشمن امروز می داند با تنها حربه ای که میتواند اسلام و انقلاب را شکست دهد مسئله حجاب است، لذا روی این مسئله بسیار سرمایه گذاری کرده است.

,

ایشان با بیان اینکه جوانی که حوس باز شد دیگر ایمان در وجودش نیست،خاطر نشان کرد:بعضی از آقایان که می گویند اگر میخواهید حجاب را به رخ بکشید پس اجازه دهید بی حجاب ها هم به صحنه بیایند اینها نمی دانند در لشکر دشمن فعالیت میکنند.

,

حجت الاسلام طالبی فرد با اشاره به اینکه خواهرانی که چادر برسر دارند برای اسلام زحمت می کشند،عنوان کرد:چادر گذاشتن بر سر عبادت خداوند است.

,

امام جمعه کوهبنان: نهادهای جهانی جهت درمان شیخ زکزاکی اقدام کنند

, امام جمعه کوهبنان: نهادهای جهانی جهت درمان شیخ زکزاکی اقدام کنند ,

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: ۲۱ تیرماه یکی از قیام های خونین بواسطه وجود رضاخان سرسپرده اتفاق افتاد او در سفر به ترکیه در تلاش برآمد تا حجاب زنان ایرانی را بر دارد .

,

وی تاکید کرد : دشمنان همواره در صدد هستند که حجاب را مانع پیشرفت بدانند در حالی که این مهم یک عطیه الهی است در کشور ما از قدیم حجاب رونق داشته ححاب صیانت بخش و ارزش آفرین است.

,

خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد : دشمن درصدد تخریب ارزش ها و خانواده است تا این تشکل معنوی دچار تزلزل شود لذا سال ها علیه حجاب مبارزه می کند .

,

وی افزود: برای حفظ حجاب خون ها داده شده در سال ۱۳۱۴ مردم برای حفظ حجاب قیام کردند لذا گروهی در این راستا به شهادت رسیدند امروز کار محجبه های جامعه بسیار سخت تر و مفیدتر است چون تبلیغات مستقیم دشمنان را شاهدند و باید در برابر دشمنان خارجی و کج سلیقه گان داخلی مبارزه کنند.

,

امام جمعه کوهبنان تصریح نمود: ۱۱ ذی القعده سالروز ولادت امام هشتم است که در سال ۱۴۸ در مدینه متولد شد شخصیتی که ولی نعمت ایران اسلامی است کارهای ارزشمندی انجام داد و علم را نجات داد و باعث خیر و برکت برای همه مردم جهان هست .

,

وی ادامه داد : ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی است معلولین تحت پوشش بهزیستی هستند که خدمات خوبی به این افراد ارائه می شود .

,

حجت الاسلام جعفری بیان داشت : تامین اجتماعی در بحث بیمه مردم و ارائه خدمات درمانی کارهای ارزشمندی انجام می دهد جا دارد خدمات در بحث درمان تامین اجتماعی کوهبنان افزایش پیدا کند .

,

وی تاکید کرد: یکی از نهادهای ارزشمند انقلاب اسلامی شورای نگهبان است که بدستور حضرت امام(ره) تشکیل شد که از شرع و دیانت محافظت می کند نهادی که خار چشم دشمنان ، حامی مردم و حافظ قانون اساسی است .

,

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت: ۲۷تیرماه سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ است که ایثار و مقاومت ملت ایران نتیجه داد و آغاز گر جنگ و متجاوز مشخص شد و حقانیت ایران اسلامی در جهان مشخص گردید.

,

وی گفت : شیخ زکزاکی بعنوان یکی از شخصیت های علمی در بند رژیم نیجریه است شخصیتی که جذب مکتب حضرت امام(ره) شد و موفق گردید فرهنگ شیعه را ترویج و انسان های آزاده ای را تربیت کند در حالی که امروز حال ایشان وخیم است جا دارد نهادهای جهانی اقدامی برای درمان ایشان داشته باشند .

,

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در سالی که گذشت قانونی در مجلس تصویب شود که کسانی که چند نوبت نماینده بودند در انتخابات شرکت نکنند که شورای نگهبان آن را رد کرد لذا جا دارد که نمایندگان به حرف خود پای بند باشند تا زمینه برای حضور افراد جوان ،مومن و انقلابی فراهم شود تا مجلسی پویاداشته باشیم .

,

وی ادامه داد: در حال حاضر بدعهدی اروپایی ها را شاهدیم البته بزودی دشمنان ایران اسلامی تو دهنی خواهند خورد که در بطن مردم ملت ایران اسلامی ،مومن و شهید داده نمی توانند نفوذ کنند و چیزی به پیش ببرند .

,

این مقام مسئول تصریح نمود : در هفته ای که گذشت شاهد تلاش نیروی انتظامی کوهبنان و همکاری موتور سواران بودیم که این مهم در کاهش تصادفات اثر گذار بود و شاهد حوادث ناگوار در شهرستان نبودیم .

,

امام جمعه بم: رعایت حجاب از واجبات دین است

, امام جمعه بم: رعایت حجاب از واجبات دین است,

حجت الاسلام دانشی خطیب جمعه بم گفت: حجاب از واجبات دین است و در واجبات جای بحث نیست و از فواید حجاب که علم جدید هم به بعضی از آنها رسیده است حجاب برای پوست و حتی آثار روانی در جای خود صحیح است.

,

وی افزود : عموم بانوان ما از زاویه ای دیگر  به حجاب نگاه کنند که اینگونه خداوند پسندیده است فلسفه و چرایی در آن جاری و محفوظ است.

,

دانشی گفت: بندگی اقتضا می کند آنچه که خداوند دستور داده است قبول کنیم و به آن عمل کنیم و وقتی اعلام میکند و دستور میدهد به حفظ حجاب باید بی هیچ بهانه ای چشم بگوییم.

,

این مقام مسئول بیان کرد: پرونده برجام بسته شده است عراقچی اعلام کرد که برجام بسته شده است اما از طرفی دیگر اعلام می کنند قرار است مذاکرات هسته ای دوباره از سر گرفته شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما امیدواریم آنچه شایسته این رهبر مقتدر است اتفاق افتد و توطئه دشمنان را خنثی و به خودشان باز گرداند.

,

امام جمعه فاریاب: شیخ زکزاکی نماد روحانی انقلابی است

, امام جمعه فاریاب: شیخ زکزاکی نماد روحانی انقلابی است,

حجت الاسلام رفیعی با توجه به ۲۳تیرماه که به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده موضوع خطبه را حجاب قرار داد  و افزود: در سال 1314رضاخان برای مبارزه با حجاب در حرم مطهر رضوی حمام خون  به راه انداخت 

,

وی افزود: عفاف و حجاب هر دو به معنا پوشش هستند و لیکن حجاب پوشش ظاهری و عفت به پوشش باطنی اطلاق میشود  عفت یعنی کنترل غریزه

,

خطیب نماز جمعه در ادامه بیان نمود: زنان با حجاب هم باعث تحکیم خانواده خود و هم باعث تحریم خانواده دیگران میشود چرا که زمانی حجاب داشته باشد موجب جلب اعتماد شوهر خود میشود وبا حجاب خود باعث میشود خود را در معرض نگاه های شهوت آلود دیگران قرار ندهد 

,

حجت الاسلام رفیعی گفت: حجاب باعث دوری وسوسه های شیطانی می شود چرا که شیطان در سه جا همیشه حضور دارد زمان صدقه دادن و هنگام مرگ و زمان خلوت با نامحرم

,

 وی در ادامه به نقل حدیثی از پیامبر اکرم پرداخت که خداوند زمانی که بنده خود را دوست داشته باشد  به هشت خصلت الهام میکند  نگاه نکردن به نامحرم ،ترس وخوف از خدا،حیا،اخلاق صالحین ،صبر، اداء امانت، راستگوئی ،سخاوت.     

,

سخنران نماز جمعه در خطبه دوم میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام را تبریک گفت و افزود« انقلاب اسلامی ایران میراث آن حضرت در کشورمان است چرا که امام با دعوت امامزادگان به کشورمان و مضجع شریفشان در شهر ها وروستاهای دور و نزدیک در دینداری مردم نقش داشتند وهمن پندار باعث انقلاب کردن مردم ایران شد .

,

 وی در ادامه شیخ زکزاکی را نماد روحانی انقلابی دانست و بیان نمود: قریب به سه سال و نیم است که در زندان به سر میبرد و بر اساس خبرهای واصله اخیرا وی را مسموم کردند و وضعیت مناسبی ندارد خوب است برای سلامتی ایشان دعا کرد واز مجامع بین المللی خواست برای آزادی ایشان ودرمان او تلاش نمایند

,

 امام جمعه در ادامه به مناسبت 26تیرماه سالروز آغاز بکار شورای نگهبان که 39سال کارنامه درخشانی را دارد گفت ؛شورای نگهبان پشتیبان مردم و نظام و خار چشم دشمنان و بدخواهان است و همین است  که هر از گاهی مورد تهاجم معاندان نظام قرار میگیرد.

,

وی افزود؛ بایدهمه  از این نهاد مقدس مراقبت کنیم و در آستانه انتخابات مجلس هستیم شورای نگهبان هم مانع ورود افراد مسئله دار به عرصه قدرت می باشد.           

,

 حجت الاسلام رفیعی در ادامه به گام دوم کاهش تعهدات برجامی اشاره کرد که غنی سازی اورانیم به مرز 4/5درصد رسیده و اگر نیاز باشد به بیست درصد هم خواهد رسید.

,

 وی افزود :اگر به خواسته های کشورمان توجه نشود گام سوم را هم بعد از این ۶۰ روز برخواهیم داشت و تنها راه غرب و اروپا تسلیم شدن آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران است.

,

امام جمعه فهرج: مسلمانان مراسم برائت از مشرکین را امسال باشکوه تر برگزار می کنند

, امام جمعه فهرج: مسلمانان مراسم برائت از مشرکین را امسال باشکوه تر برگزار می کنند,

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در خطبه اول نماز جمعه این هفته فهرج در ادامه مباحث هفته های قبل به چالش های موجود در سطح جامعه پرداخت و بیان داشت: یکی دیگر از چالش های پیرامون این موضوع که حائز اهمیت است بی تفاوتی میباشد و میتواند تاثیر بسزایی در سطح جامعه داشته باشد.

,

وی با اشاره به قیام خونین مسجد گوهرشاد و ایستادگی مردم در این واقعه تاریخی مقابل طرح ننگین کشف حجاب رضا خان اظهار داشت: مردم آن زمان علیرغم اینکه اصل حکومت را در دست نداشتند لیکن بی تفاوت نبودند و با حضور خود مقابل استکبار مقاومت میکردند.

,

امام جمعه فهرج با تاکید بر هوشیاری و بیداری ملت برای جلوگیری از جنگ نرم امروزی دشمن تصریح کرد: نباید جامعه اسلامی ما به سمت بی تفاوتی حرکت نماید و بایستی به مانند دشمن که اقدام به تشکیل کمپین هایی برای خام کردن جوانان جهت مقابله با حجاب و عفاف نموده ما هم در فضای مجازی با تشکیل این چنین کمپین هایی مقابله به مثل کنیم.

,

حجت الاسلام ابراهیمی مجوز دادن به کنسرت های مختلط و تورهای گردشگری را به بی تفاوتی مسئولین مرتبط دانست و اظهار داشت: امروز بی عفتی و بی حجابی دشمن جامعه است که میتواند جوامع اسلامی را به سمت خمودگی سوق دهد و موجب میگردد دشمن از این طریق به دنبال گرفتن جوانان  ما باشد.

,

خطیب جمعه فهرج در ابتدای خطبه دوم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج (ع) به شخصیت برجسته آن امام رئوف در زمان خود اشاره و بیان داشت: مناظرات علمی برای اثبات حقانیت و امامت از جمله فعالیت های مهم امام رضا (ع) بود که از این طریق مشرکین را به سمت اسلام دعوت مینمود.

,

وی با اشاره به نقش علم در ترویج فرهنگ دینی اظهار داشت:امروز عالمی به مانند شیخ زکزاکی در نیجریه به همراه همسر صبورش منشا این چنین حرکات دینی و اسلامی شده و توانسته چندین میلیون مسلمان را سازماندهی و مقابل دشمنان ایستادگی نماید.

,

حجت الاسلام ابراهیمی فروختن اراضی به هر فردی را که از آن شناخت نداریم ثمره بی اعتقادی نسبت به امام و ولایت دانست و خاطرنشان کرد: امروزه کسانی هستند که از این طریق به دنبال ایجاد ضعف در اعتقادات اهل تشیع هستند و بایستی با بیشتر کردن معرفت خود مقابل این تحرکات ایستادگی کرد.

,

امام جمعه فهرج در ادامه به تلاش برخی ها برای فراموشی اصلی ترین اصول حج اشاره و بیان داشت: یکی از سیاست های اسلام ایستادگی در مقابل طاغوت است لیکن این افراد با استفاده از حج سکولار ( جدایی دین از سیاست) به دنبال این هستند که در مناسک حج شعاری بر علیه آمریکا و اسرائل سرداده نشود.

,

وی با بیان اینکه سابقه گواه این مطلب است که هر چه دشمن در مسئله ای اصرار به آن داشته مردم نقطه مقابل آن عمل نمودند تصریح کرد: در حج امسال مطمئن باشید مسلمانان برائت از مشرکین را باشکوه تر از سالهای قبل اجرا خواهند کرد.

,

حجت الاسلام در ادامه به ثمرات تاسیس شورای نگهبان اشاره و اظهار داشت: جمهوریت نظام و اسلامیت، مؤید تاسیس شورای نگهبان است تا از این طریق هم نگاه مردم و هم قوانین اسلامی و دینی مورد توجه قرار بگیرد.

,

ایشان جسارت برخی از افراد به شورای نگهبان را ثمره ضعیف بودن نگاه ها به سمت نظام عنوان نمود و خاطرنشان کرد:مطمئنا شورای نگهبان به مانند همیشه دقت را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد و ما نیز باید بر طبق فرمایش حضرت امام (ره) که اهانت به شورای نگهبان را اهانت به دین و اسلام  میدانستند باید از این نهاد مراقبت ویژه ای داشته باشیم.

,

خطیب جمعه فهرج در بخش دیگری از سخنانش به در پیش رو بودن روز بهزیستی اشاره و بیان داشت: وظیفه مجموعه های حمایتی به مانند بهزیستی و کمیته امداد ایجاد توازن بین آحاد جامعه است تا از از این طریق نظام  به فکر آنها باشد.

,

وی بر جذب بودجه و اعتبارات برای رفاه حال مددجویان تاکید و اظهار داشت: چندین سال قبل منازلی در سطح شهرستان ساخته شد لیکن بعد از چند وقت به حال خود رها گردید و توصیه میکنم این مشکل مرتفع گردد و ما نیز در حل موضوع حاضریم مساعدت لازم را داشته باشیم.

,

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین به کاهش تعهدات کشور در قضیه برجام اشاره و تصریح کرد: این اتفاق مادامی که آمریکا از برجام خارج شد باید روی میداد اما در این برهه از زمان، حرکت به سمت عنی سازی نقطه امیدی است و امیدواریم توقفی در این مسئله ایجاد نشود.

,

امام جمعه فهرج با بیان اینکه کشور طی سال های اخیر متحمل خسارت هایی پیرامون برجام شده است تصریح کرد: ما خواستار این هستیم ضررهای که حول این محور روی داده است جبران شود و مطمئنا در آینده از بدعهدی های استکبار و افرادی که در این ضررها مسبب بوده اند با عناوینی مثل نشر کتاب و ساخت فیلم هایی به مانند گانودو بیشتر خواهیم شنید.

,

وی در پایان به تلاش های آقای محمدزاده رئیس اداره ورزش و جوانان فهرج به واسطه تحول های صورت گرفته در ورزش شهرستان که با همکاری آقای امامعلی نژاد رئیس هیئت فوتبال ایجاد شده اشاره و ضمن قدردانی از آنان بیان داشت: ما علیرغم اینکه نسبت به برخی از مناطق روند مناسبی داریم لیکن هنوز جای پیشرفت داریم و میطلبد با کمک جوانان دیگر طرح های ورزشی به سرانجام برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه