اخبار داغ

مبلغ کاروان رضوی زیر سایه خورشید:

امروز جریان ناب ولایت را بهتر درک میکنیم

امروز جریان ناب ولایت را بهتر درک میکنیم
مبلغ کاروان رضوی زیر سایه خورشید در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه اگر در صدر اسلام این مجاهدت ها، عشق و ارادت به ولایت بود واقعه کربلا اتفاق نمی افتاد گفت: امروز در شرایط سیاسی و اقتصادی خاصی که در کشور داریم جریان ناب ولایت را بهتر درک می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام سید حسین محتشمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر همدان با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا اظهار داشت: با آوردن پرچم از مشهد به همدان امیدواریم دلها آماده و زمینه ظهور حضرت حجت فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: اگر در صدر اسلام و در دوران ائمه این مجاهدت ها، اشتیاق، عشق و ارادت به ولایت بود واقعه کربلا اتفاق نمی افتاد.
مبلغ کاروان زیرسایه خورشید با بیان اینکه ما دو کاروان از مشهد امده ایم تا جمع شما مردم همدان در جشن کرامت و در برنامه های شما شرکت کنیم عنوان کرد: ما باید بدانیم برای اعتلای پرچم اسلام و ائمه و ولایت قدمی کوتاهی نکنیم و این تبعیت محض باید در سیره رفتاری ما باشد.
وی با بیان اینکه در معرض انحرافات قرار داریم و امروزه که مشکلات زیاد است گفت: اگر در تبعیت از ولایت و امامت قرار بگیریم از گزند ها دور می مانیم.
حجت الاسلام محتشمی با بیان اینکه خداوند اهل بیت را درگاه شناخت خود قرار داد و از این مسیر میتوانیم به خدا برسیم تاکید کرد: راهی جز درگاه امامت و ولایت وجود ندارد و هر چقدر از این مسیر دور شویم گرفتار سختی و مشکلات خواهیم شد.اهل بیت چشمهای زلال آب هستند که به انسان حیات میدهند.
وی تصریح کرد: امروز در شرایط سیاسی و اقتصادی خاصی که در کشور داریم جریان ناب ولایت را بهتر درک میکنیم و همه استکبار و نظام سلطه دست در دست هم دادند تا ملت ایران را به زانو درآورند اما رهبر انقلاب دست رد به سینه مستکبران میزند و برای ملت استقلال و عزت به ارمغان می آورند و این ترجمه دیگر از قصه عاشوراست و ترجمه دیگری از هیات من الذله امام حسین ع است.
مبلغ کاروان رضوی زیر سایه خورشید با اشاره به سرسپردگی و پذیرفتن ذلت توسط برخی کشور ها و دست اخوت و وحدت دادن با دشمنان اسلام عنوان کرد: آل سعود و جریان تکفیری که هیچ بهره ای از اسلام نبرده اند در برابر مکتب امامت و ولایت ایستاده اند.جریان ولایت و امامت امروز بیشت از کذشته مورد هجمه است.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه