اخبار داغ

در خطبه‌های تجمیعی نماز جمعه مازندران مطرح شد؛

انگلیسی‌ها از درس سپاه به آمریکایی‌ها عبرت بگیرند/با دم شیر بازی نکنید

انگلیسی‌ها از درس سپاه به آمریکایی‌ها عبرت بگیرند/با دم شیر بازی نکنید
امام جمعه موقت ساری خطاب به انگلیسی‌ها گفت: با دم شیر بازی نکنید، از درسی که سپاه به آمریکایی‌ها داده عبرت بگیرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، اظهار کرد: عفو و مدارا کردن از مصادیق فضیلت اخلاقی است که تاکید بر نهادینه‌سازی این سنت در جامعه است.

وی افزود‌: موضوع دیگر اهمیت رازداری است، همان‌گونه که خداوند رازهای بندگانش را می‌پوشاند همه افراد جامعه باید به این مهم توجه کنند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اهمیت صبر، اضافه کرد: در قرآن به هیچ یک از فضایل اخلاقی به میزان صبر تاکید نشده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه یکی از خیانت‌های مهم دوره پهلوی بی‌بندوباری و بی‌توجهی به خانواده‌ها است، تصریح کرد: دشمنان بدون حربه‌های نظامی این بار با دسیسه‌های فرهنگی در میان جوانان رخنه کرده تا ولنگاری و بی‌بندوباری و همچنین الگوپذیری از غرب را در جامعه ترویج کند و با این هدف جوانان را از مسجد و هیات‌های مذهبی دور کند.

قاسمی ادامه داد: رضا شاه پهلوی با تقلید از آتاتورک ترکیه و انگلیس خبیث و پیاده‌سازی این تفکر کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داد که در این زمینه ۲۲ تیرماه به روز عفاف و حجاب نامگذاری شد.

وی اظهار کرد: زنان جامعه با تاسی و الگوسازی حضرت فاطمه و زینب (س) با نیرنگ و دسیسه‌های دشمنان مقابله می‌کنند.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: انگلیس خبیث نفت‌کش‌های ایران را مصادره کرد ولی مسؤولان ما جواب دندان‌شکنی را به آنان خواهند داد.

این مسؤول خطاب به انگلیسی‌ها گفت: با دم شیر بازی نکنید، از درسی که سپاه به آمریکایی‌ها داده عبرت بگیرید.

قاسمی با بیان اینکه ۲۵ تیر ماه روز همدردی و مظهر نوع‌دوستی با خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی است، اضافه کرد: ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان بوده که تمام سختی‌ها را به جان خریدند و در مقابل بزرگ‌نمایی‌ها ایستادند و اجازه عبور از خط قرمزها را به نااهلان نمی‌دهند.

وی یادآور شد: ۲۷ تیرماه روزی بود که جمهوری اسلامی ایران پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل را به طور رسمی اعلام کرد و مسؤولان آن زمان با پذیرش این قطعنامه بیشترین امتیاز را از آن خود کرده و حتی یک وجب از خاک ایران را در اختیار دشمن قرار ندادند.

امام جمعه موقت ساری گفت: نباید اجازه دهیم این نهاد مقدس مورد توهین واقع شود این نکته را دولتمردان باید مدنظر قرار داده و هر چه در مقابل دشمن محکم بایستیم ؛ دشمن عقب می‌نشیند و اگر سکوت پیشه کنیم دشمن حمله‌ور خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

*اروپایی‌ها در عمل بدعهدی‌های خود را نشان دادند

, *اروپایی‌ها در عمل بدعهدی‌های خود را نشان دادند, *اروپایی‌ها در عمل بدعهدی‌های خود را نشان دادند,


امام جمعه نوشهر نیز گفت: عده ای از بدخواهان نظام جمهوری اسلامی به طرق مختلف بویژه شبکه های مجازی در صدد ترویج پدیده بدحجابی و بی بندباری در جامعه هستند و تصورشان این است که می توانند با این رفتارهای مذبوحانه این انقلاب را محو و بی هویت کنند.

,
,

حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه نوشهر افزود: متأسفانه برخی از خانواده‌ها مسائل عفاف و حجاب را در مکان‌های مختلف از جمله داخل خودروها رعایت نمی‌کنند و به تعبیری باید مدعی شد اینها شمال کشور را به عنوان حیاط خلوط خود می‌دانند.

,

وی از پیامدهای سو و منفی پدیده بی حجابی در جامعه با ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: بی حجابی و بد حجابی سبب فساد، بی بندباری و گسستن شیرازه زندگی و کانون خانواده‌ها و مهمتر از همه باعث سلب آرامش در جامعه می‌شود و نباید اجازه داد این پدیده منفور در کشورمان ترویج پیدا کند.

,

امام جمعه نوشهر گفت: این رفتارها به دور از شأن و منزلت خانواده‌های مسلمان شیعی در نظام جمهوری اسلامی است و باید برابر ضوابط با این عوامل برخورد کرد.

,

مشایخ با اشاره به روز عفاف و حجاب و نقش آن در جامعه، افزود: هرچند اقداماتی خوبی به مناسب چنین روزی در شهرستان صورت گرفته ولی کافی نیست و در این حوزه آموزش و پرورش و دیگر مراکز علمی و دانشگاهی باید به میدان بیایند و برای ریشه کنی این پدیده منفور کمک کنند.

,

وی ادامه داد: امروز بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و آنانی که درصدد ضربه زدن به هویت این نظام جمهوری اسلامی هستند باید بدانند شعاع انقلاب اسلامی ایران تا آفریقا گسترش پیدا کرده و دشمنان کور خوانده‌اند که می‌توانند با ترفندها و دسیسه‌ها انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

,

امام جمعه نوشهر به موضوع توافق هسته‌ای برجام هم اشاره کرد و گفت: ایران به بند بند این توافق هسته‌ای بدرستی عمل کرد ولی اروپایی‌ها نیز در عمل ثابت کردند که به مفاد برجام پایبند نبوده و بدعهدی‌های خود را نشان دادند.

,

وی افزود: آمریکا باید بداند که ایران اسلامی هیچگاه در مقابل این بدعهدی‌ها سکوت نخواهد کرد ضمن آنکه به غنی سازی اورانیوم ادامه می‌دهد و ملت ایران تمامی این تحریم‌های ظالمانه را به فرصت تبدیل خواهند کرد و همان طوری که تمامی پیشرفت‌ها به خاطر این تحریم‌ها بوده است.

,

 

,

*حمایت عربستان و رژیم صهیونیستی از امریکا در شورای حکام

, *حمایت عربستان و رژیم صهیونیستی از امریکا در شورای حکام, *حمایت عربستان و رژیم صهیونیستی از امریکا در شورای حکام,

 

,

امام جمعه زیراب نیز با اشاره به اینکه تسلیم‌بودن در برابر خداوند، بزرگترین فلسفه حج است، گفت: حاجی وقتی به مکه می‌رود و بر‌می‌گردد باید همه وجودش تسلیم حق باشد.

,

حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه حجاب از ضرورت‌های شرع است، افزود: 16 آیه حجاب در قرآن بیان شد و در آخر‌زمان، دینداری مانند آتش به کف‌داشتن است.

,

امام جمعه زیراب سوادکوه، شورای نگهبان را به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی توصیف کرد که وظیفه حفظ و حراست از قانون اساسی و تطبیق قوانین مجلس شورای اسلامی با قوانین دینی و شرعی را دارد، خاطر نشان کرد: هر‌گاه دشمن بخواهد اسلامیت ما را هدف قرار دهد و نظام ما را از درون سست کند، شورای نگهبان را مورد هجمه قرار می‌دهد.

,

رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد‌رضا علیزاده از اعضای باسابقه سوادکوهی شورای نگهبان، اظهار کرد: امام راحل شورای نگهبان را حافظ قانون معرفی کرد که وظیفه مهم و سنگینی است و مقام معظم رهبری هم شورای نگهبان را نماد ملت، مایه آرامش مؤمنین و نبض نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد.

,

خطیب جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه نظام مالیاتی همه جانبه در اقتصاد مقاومتی نقش مهمی بر عهده دارد به ارزش دهه کرامت اشاره کرد و افزود: رضا خان در سال 1314 تعداد هزار و 400 نفر که در صحن گوهر‌شاد به خاطر چادر و حفظ دین تجمع کرده بودند را به خاک و خون کشید و قانون منع استفاده از حجاب رضاخانی در 17 دی 1314 اجرایی شد و بسیاری از زنان و دختران برای اینکه چادر از سر برندارند، سال‌ها از منزل خارج نشدند.

,

رضایی با اشاره به حمایت عربستان و رژیم صهیونیستی از امریکا در شورای حکام، پیروزی‌های پهبادی یمن را مهم ارزیابی کرد.

,

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به مشکلات شهرداری زیراب و مسدود‌بودن حساب آن، گفت: نمایندگان به داد مردم شهر زیراب برسند و امروز شهردار زیراب اعلام کرد که مشکلات همچنان باقی مانده است و مسؤولان استانی و شهرستانی، نمایندگان و استاندار توجه کنند که شهر ما دچار سیل شد و مشکلات آن باید بر‌طرف شود و مشکل کوچکی نیست که مردم بتوانند حل کنند و نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی اقدامات لازم برای حل مشکل شهر زیراب را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه