اخبار داغ

مسئول دفتر نظارت وبارزسی شورای نگهبان شهرستان لنده:

شورای نگهبان یک صافی قدرتمند برای صیانت از نظام و رای مردم در انتخابات است

شورای نگهبان یک صافی قدرتمند برای صیانت از نظام و رای مردم در انتخابات است
مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان لنده گفت:امروز رسالت شورای نگهبان بیشتر از هرزمانی مهمتراست وشورای نگهبان یک صافی قدرتمند برای صیانت از نظام و رای مردم در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،لطف اله آهنین جان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده با تبریک دهه کرامت به نقش شورای نگهبان در کشور اشاره کرد وگفت:وظیفه دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان حافظت از رای مردم و صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

وی افزود:امروز هرکجا ضعفی هست ناشی از عدم وجود نظارت و بازرسی شورای نگهبان است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان لنده تصریح کرد:کسانی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند باید مراقب باشند که رای مردم را به بازیچه نگیرند.

وی اظهارکرد:شورای نگهبان همانند یک صافی در برابر افرادی است که به دنبال به انحراف کشانیدن انقلاب هستند و در این راه با هیچکس تعارفی نداشته و نخواهد داشت.

آهنین جان گفت: برای شورای نگهبان شخص مهم نیست بلکه برای ما مردم دار بودن مدیر و مدبر بودن و متخصص بودن باید انتخاب شود تا گره گشای مشکلات کشور و ملت باشد.

وی تاکید کرد: امروز اعتقاد داریم که مسائل شهرستان لنده باید به درستی و در جهت مصالح مردمی صورت گیرد تا بیش از این شاهد محرومیت این شهرستان نباشیم که تحقق این امر نیازمند حرکت جهادی مسئولان است.

آهنین جان گفت:باید ظرفیت ها جهت برگزاری یک انتخابات خوب و مورد اعتماد مردم فراهم شود تا بار دیگر شاهد حماسه حضور مردم باشیم که با هماهنگی های صورت گرفته با وزرات کشور این امر در حال تحقق است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شورای نگهبان از بدو انقلاب تا کنون خدمات خوبی در جهت حفظ انقلاب و محافظت از دستاورد های انقلاب داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه