اخبار داغ

امام جمعه موقت قزوین:

اعتماد دولتمردان به غربی ها آنها را گستاخ تر کرده است/ مسئولان به بازار آشفته و گرانی ها رسیدگی کنند

اعتماد دولتمردان به غربی ها آنها را گستاخ تر کرده است/ مسئولان به بازار آشفته و گرانی ها رسیدگی کنند
امام جمعه موقت قزوین گفت: نشست‌های متعدد برجام به جایی نرسید و امروز نیز لازم لست مسئولان با بصیرت و هوشیاری در برابر نقشه‌های دشمن ایستادگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی قابل در نمازجمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد، با اشاره به عهدشکنی‌های امریکا در موضوع برجام اظهار کرد: بیش از یک سال دولت قلدر امریکا با محوریت ترامپ وقت کشور را گرفت و تمام تعهدات خود را زیر پا گذاشت اما کشورهای اروپایی گفتند ما به این وعده‌ها پایبند هستیم اما امیدی هم به اروپایی‌ها نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: مسئولان ما متاسفانه به وعده‌های اروپایی‌ها اعتماد کردند و امروز دیدیم نه تنها تعهدات برجامی اجرایی نشد بلکه جسارت دشمنان در توقیف کشتی نفتی نیز بیشتر شده است.

,

امام جمعه موقت قزوین ابراز کرد: طی این مدت شاهد بودیم که نشست‌های متعدد برجام به جایی نرسید و رهبرمعظم انقلاب بارها هشدار و تذکر لازم را به دولتمردان دادند و اگر به آن توجه می‌شد امروز این همه مشکل نداشتیم.

,

وی تصریح کرد: ای کاش دولتمردان ما به تذکرات رهبری گوش می‌دادند تا کار به اینجا کشیده نشود، امروز هم انتظار می‌رود دولتمردان بیش از پیش در برابر نقشه‌های دشمنان با قدرت ایستادگی کنند و هوشیار باشند.

,

با زیر سوال رفتن حجاب همه متضرر خواهیم شد

, با زیر سوال رفتن حجاب همه متضرر خواهیم شد,

قابل در ادامه با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد: متاسفانه در جامعه اسلامی شاهد برخی مظاهر فساد و گناه هستیم که شایسته نیست از کنار آن به سادگی عبور کنیم و به آن بی تفاوت باشیم و هر مسلمانی وظیفه دارد احساس مسئولیت کرده و امر به معرف و نهی از منکر را فراموش نکند.

,

 وی یادآور شد: متاسفانه در جامعه اسلامی کسانی که به مظاهر گناه اعتراض می‌کنند مورد تمسخر برخی افراد قرار می‌گیرند و جای نگرانی دارد که زمینه امر به معروف و نهی از منکر درحال کمرنگ شدن است.

,

وی با شاره به هفته عفاف و حجاب گفت: بانوانی که حریم مقدس الهی را حفظ می‌کنند باید بدانند در پیشگاه خداوند سربلند و سرافراز هستند؛ شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس را با نثار خون خود رنگین کردند تا اسلام و انقلاب بماند و اکثر آنها در وصایای نورانی خود بر حجاب و عفاف تاکید داشتند و ما هم وظیفه داریم این وصایا را سرمشق خود در زندگی خود قرار دهیم و مبلغ فرهنگ عفاف و حجاب باشیم.

,

امام‌جمعه موقت قزوین اذعان کرد: رضاخان 84سال پیش در مسجد گوهرشاد جنایت وحشیانه‌ای انجام داد و امروز برخی فریب خوردگان هم این مسیر را ادامه می‌دهند تا ریشه حجاب و عفاف را در جامعه زیر سوال ببرند و بی حجابی را ترویج کنند که با وجود خواهران انقلابی این نقشه شکست خواهد خورد.

,

وی ادامه داد: حجاب یک اصل اسلامی و دینی است و به قلم به دستانی که می‌خواهند این اصل را مورد نقد و سوال قرار دهند توصیه می‌کنیم از شیطنت دست بردارند و بدانند اگر این اصل زیر سوال برود همه ما متضرر خواهیم شد.

,

لزوم شرکت در انتخابات همراه با بصیرت انقلابی

, لزوم شرکت در انتخابات همراه با بصیرت انقلابی,

قابل با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان بیان کرد: شورای نگهبان یکی از نهادهای تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید دست اندرکاران در بررسی صلاحیت افراد داوطلب دقت بیشتری کنند تا افراد شایسته وارد مجلس شوند.

,

 وی افزود: نمایندگانی که وارد مجلس شورای می‌شوند نباید افتخارشان این باشد که با یک زن اروپایی عکس یادگاری بگیرد مردم ما اینگونه نماینده را نمی‌خواهند بلکه ما نماینده‌ای می‌خواهیم که که از حقوق ملت دفاع کند.

,

قابل تاکید کرد: امسال باید مردم با بصیرت انقلابی خود نمایندگان شایسته‌ای را برای ورود به مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند تا بتوانند از حق ملت دفاع کرده و مردمی باشند، ملت ایران چهل سال برای این انقلاب تلاش کرده و خون داده‌اند و نباید بگذاریم خون شهدا هدر رفته و ارزش‌ها زیر سوال برود و افراد نالایق وارد مجلس شوند.

,

وی در پایان با اشاره به افزایش گرانی‌ها عنوان کرد: مسئولان باید پاسخ دهند چرا مردم را درگیر صف‌های کذایی مانند مرغ و گوشت کرده‌اند و شان آنها را زیر سوال برده اند، باید برنامه ریزی لازم برای بهبود وضعیت اقتصادی درنظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه