اخبار داغ

به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد؛

کمپین دانشجویی «من حجاب را دوست دارم» در اردبیل

کمپین دانشجویی «من حجاب را دوست دارم» در اردبیل
جمعی از دانشجویان اردبیل همزمان با هفته حجاب با راه اندازی کمپین«من حجاب را دوست دارم» با اهدای گل به بانوان، زیبایی های حجاب را به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مظفری مسئول فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از راه اندازی کمپین «من حجاب رادوست دارم» توسط دانشجویان اردبیل خبرداد و گفت: این کار فرهنگی همزمان با هفته حجاب و عفاف توسط دانشجویان اردبیل با محوریت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در سطح شهر راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تبین چهره به چهره، اهدای گل، کارگاه های حجاب برای مادران، جشن حافظان حجاب را از جمله اقدامات محوری این این کمپین عنوان کرد و گفت:این کار با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر رفع مظلومیت فرهنگی،برگزارشد تا به اندازه توان علمی و مالی دانشجویی، برنامه ای برای گسترش فرهنگ حجاب پایه ریزی و عملیاتی شود.

,

مظفری به اجرای طرح ریحانه نیز اشاره کرد و گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی استان با همکاری شهرداری اردبیل تعداد 15 استند مرتبط با حجاب و عفاف را در خیابان دانشگاه نصب کرد تا با توجه به گردشگری بودن خیابان دانشگاه اردبیل، فرهنگ حجاب و عفاف نیز گسترش پیدا کند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه