اخبار داغ

گزیده خطبه های نماز جمعه خراسان شمالی؛

حضور حداکثری در استقبال از رئیس جمهور نظام را تقویت می کند/ شورای نگهبان خار چشم بدخواهان نظام است

حضور حداکثری در استقبال از رئیس جمهور نظام را تقویت می کند/ شورای نگهبان خار چشم بدخواهان نظام است
ائمه جمعه بجنورد با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیات دولت در هفته آینده به خراسان شمالی، استقبال حداکثری مردم از رئیس جمهور را موجب تقویت نظام و یاس دشمنان عنوان کردند و تقویت زیرساخت های استان در این سفر تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه بجنورد از مردم استان خواست تا در آیین استقبال از رئیس جمهور که در شهرستان شیروان برگزار می شود حضور پرشور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک،,  حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه بجنورد از مردم استان خواست تا در آیین استقبال از رئیس جمهور که در شهرستان شیروان برگزار می شود حضور پرشور داشته باشند.,

وی با بیان اینکه دولت، مردم و مجلس همه از ارکان و مجموعه نظام هستند، افزود: سفر رئیس جمهور به استان سفر پر خیر و برکتی خواهد بود و میلیاردها تومان اعتبار برای استان به همراه دارد و امیدواریم با اعتباراتی که از ناحیه این سفر به خراسان شمالی اختصاص پیدا می‌کند جهش توسعه‌ای خوبی در این استان شاهد باشیم.

, وی با بیان, ولت، مردم و مجلس همه از ارکان و مجموعه نظام هستند، افزود: سفر رئیس جمهور به استان سفر پر خیر و برکتی خواهد بود و میلیاردها تومان اعتبار برای استان به همراه دارد و امیدواریم با اعتباراتی که از ناحیه این سفر به خراسان شمالی اختصاص پیدا می‌کند جهش توسعه‌ای خوبی در این استان شاهد باشیم.,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سالروز کشتار مردم در مسجد گوهرشاد گفت: مأموران رضاخان علیه معترضان به قانون کشف حجاب در مسجد گوهرشاد تیراندازی کردند و جمعیت بسیار زیادی که در آن محل بودند را به خاک و خون کشیدند.

, .,

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: رضاخان بعد از رفتن به سفر ترکیه و دیدار با آتاتورک در بازگشت سوغاتی‌هایی برای مردم آورد که یکی از آنها کشف حجاب بود.

, .,

وی ادامه داد: رضاخان با تقلید از آتاتورک به مردم گفت ما هم باید غربی شویم و این سرآغاز ظلم و ستمی بود که به مردم رواداشت و با اعلام کشف حجاب برخی از زنان سال‌ها در خانه‌ها ماندند و بانوان حتی برای مرگ عزیزانشان هم از ترس کشف حجاب به دست مأموران ظلم از خانه خارج نمی شدند.

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی همچنین به وضعیت نامساعد شیخ زکزاکی در نیجریه اشاره کرد و گفت: این فرد با درک عمیق از رهنمودهای امام خمینی، تحول عمیق معرفتی و ولایی را ایجاد کرده و در این راه ۶ فرزند خود را از دست داد و اکنون بی‌گناه در زندان است.

, .,

وی وضعیت فعلی زکزاکی را اوج مظلومیت توصیف کرد و گفت: مجامع بین‌المللی که دم از حقوق بشر می‌زنند چرا اکنون سکوت کرده‌اند و چیزی نمی‌گویند.

, .,

 

,

شورای نگهبان خار چشم بدخواهان نظام است/رئیس جمهور به زیرساخت های خراسان شمالی نگاه ویژه داشته باشد

, شورای نگهبان خار چشم بدخواهان نظام است/رئیس جمهور به زیرساخت های خراسان شمالی نگاه ویژه داشته باشد, شورای نگهبان خار چشم بدخواهان نظام است/رئیس جمهور به زیرساخت های خراسان شمالی نگاه ویژه داشته باشد,

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه 21 تیر ماه اظهارکرد: دشمنان ملت ایران همواره شورای نگهبان را یکی از عوامل اصلی عدم موفقیت خود تلقی می کنند و به همین دلیل همیشه به آن حملات ناجوانمردانه داشته اند.

, عصراترک,

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان در روز یکشنبه هفته آیندهضمن قدردانی از موضع قاطع رئیس جمهور در مقابل زورگویان در موضوع برجام گفت: به اطلاع آقای رئیس جمهور می رسانیم که استان ما استان نوپایی است و زیرساخت های آن از قبیل راه، راه آهن و بخش کشاورزی خیلی ضعیف بوده و تاکنون مورد توجه واقع نشده است.

,

وی با اشاره به اینکه کلیه ثروت کشور از جمله منابع مالی در دست دولت مردان است، اظهار کرد: این مردم هستند که در همه صحنه ها حضور داشته و توطئه دشمنان را خنثی می کنند، لذا باید به این مردم توجه بشود.

,

احمدزاده با بیان اینکه حجاب به معنای منزوی کردن زن نیست،تصریح کرد: اگر کسی چنین برداشتی از حجاب داشته باشد،کاملا غلط و انحرافی برداشت  کرده است.

,

امام جمعه آشخانه با اشاره به اینکه حجاب به هیچ وجه مانع از فعالیت های اجتماعی، سیاسی و علمی نمی شود، خاطرنشان کرد: حضور صدها زن در محیط های علمی، دانشگاه ها و بیمارستان ها، موید این نکته است.

,

وی با اشاره به اینکه پوشش دینی نگهبان زن از نگاه های آلوده و آسیب های احتمالی است، گفت: این حجاب است که به زن مصونیت و آرامش می بخشد و هرچه کامل تر شود درصد امنیت و حفاظت آن بالاتر می رود.

,

امام جمعه آشخانه با تأکید بر اینکه مجلس، دولت، شورای نگهبان و  دستگاه قضایی در هر زمان نباید بگذارند دستگاه های خبری و مطبوعات از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند، بیان کرد:  باید بدانیم که آزادی به شکل غربی آن موجب تباهی دختران و پسران ما می شود و باید از آزادی های مخرب که از نطر شرع هم حرام بوده و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، جلوگیری شود.

,

احمدزاده با اشاره به 26 تیرماه سالروز آغاز به کار اولین دوره شورای نگهبان، گفت: این نهاد بر اساس قانون موظف است از ورود ناخالصی ها به ارکان نظام جلوگیری کند همانگونه که اگر شورای نگهبان تاکنون این وظیفه حیاتی را انجام نمی داد، یقینا نظام دچار مشکلات فراوانی می شد.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران همواره شورای نگهبان را یکی از عوامل اصلی عدم موفقیت خود تلقی می کنند و به همین دلیل همیشه به آن حملات ناجوانمردانه داشته اند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان پشتیبان واقعی مردم و نظام اسلامی و خار چشم دشمنان و بدخواهان است.

,

امام جمعه آشخانه با اشاره به وخیم بودن حال شیخ زکزاکی به عنوان نماد روحانیت مبارز و خستگی ناپذیر جهان اسلام، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی تحولات فراوانی را میان افراد و جوامع مختلف ایجاد کرده است که از جمله عبرت انگیزترین این تحولات می توان به تابیدن شعاع این انقلاب به ذهن و قلب شیخ ابراهیم زکزاکی و یاران او اشاره کرد.

,

وی با بیان اینکه طی چهل سال میلیون ها نفر در غرب آفریقا مشتاقانه به مکتب اصیل اهل بیت پیوسته اند، تصریح کرد: در این میان شیخ زکزاکی توانسته است امتی را تربیت کند که در خط اصیل ترسیم شده از جانب امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای حرکت کنند.

,

احمدزاده در پایان با تاکید بر لزوم رسیگی به حال این روحانی مبارز توسط مجامع بین المللی برای اعمال فشار به حکومت نیجریه جهت انتقال وی به بیمارستان، گفت: سازمان کنفرانس بین المللی نیز باید به مساله ورود پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه