اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

بدحجابی عامل فروپاشی خانواده و جامعه/ طلبکاریِ دشمنان به دلیل سستی عناصر داخلی است

بدحجابی عامل فروپاشی خانواده و جامعه/ طلبکاریِ دشمنان به دلیل سستی عناصر داخلی است
آیت‌الله عبادی گفت: دشمن محو و نابودی انقلاب اسلامی را در فروپاشی خانواده می‌داند و نقطه شروع این مسئله بدحجابی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه‌های امروز نمازجمعه بیرجند اظهار کرد: به دلیل سستی عناصر داخلی است که دشمنان چشم طمع به کشور ایران دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: دشمن محو و نابودی انقلاب اسلامی را در فروپاشی خانواده می‌داند و نقطه شروع این مسئله بدحجابی است.
,
 
,
آیت‌الله عبادی با اشاره به این‌که بدترین نوع تهاجم برای نابودی جامعه اسلامی از خانواده‌ها و بدحجابی‌ها آغاز می‌شود بیان کرد: باید دختران خود را نصحیت کنیم چون اگر بدانند هرگز این کار را نمی‌کنند که خودشان با مردم خودشان بجنگندند و به نفع دشمنی که به کسی رحم  نمی‌کند تغییر لباس دهند.
,
 
,
امام جمعه بیرجند با تأکید بر این‌که با وجود تمام خیانت‌هایی که شده هنوز جبهه ایمانی در صحنه این جنگ تمام عیار ایستاده است گفت: در گام دوم انقلاب باید نقاط ضعف و قوت را در نظر بگیریم و به دشمن فرصت ندهیم؛ ما هر وقت به اسلام و انقلاب عمل کردیم پیروز بودیم اما هرگاه با اما و اگر و تردید و تهدیدهای غربی و شرقی آمدیم جلو شکست خوردیم.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: این‌که دشمنان پررو و طلبکار می‌شوند به دلیل سستی عناصر داخلی است.
,
 
,
آیت‌الله عبادی خاطرنشان کرد: امروز بعد از چهل سال باز از برخی افراد ناسپاسی‌ها و هم‌صداشدن با دشمن و خیانت‌های را می‌بینیم.
,
 
,
امام جمعه بیرجند گفت: توحید کمال اوج اندیشه انسانی شمرده می‌شود اما توحید در عبادت یا همان توحید عملی با توحید صفاتی و افعالی تفاوت دارد.
,
 
,
آیت‌الله عبادی با اشاره به این‌که تواضع امام رضا علیه‌السلام به‌گونه‌ای بود که با غلامان سرسفره ایشان می‌نشستند، افزود: شیعه اهل‌بیت علیه‌السلام یعنی پیرو واقعی و عملی از آنان داشته باشد اما اشکال ما در توحید عملی است.
,
 
,
امام جمعه بیرجند با بیان این‌که توحید عملی در مقابل شرک عملی که همان طاغوت است قرار دارد، عنوان کرد: کسی که در هر کاری نفس خود را به جای خداوند در نظر بگیرد طاغوت است.
,
 
,
آیت‌الله عبادی با تأکید بر این‌که اولین شرط ایمان نفی طاغوت است، گفت: هر کسی در پستی باشد و به حکم غیرخداوند حکم کند طاغوت است و هرچند مسلمان باشد اما در باطن کافر است.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که زمانی که انسان هر طاغوتی را کنار بزند و فقط خدا برای او مطرح باشد دینش کامل است، افزود: سرگردانی‌هایی که برای ما پیش می‌آید به دلیل انواع طمع، حزب و گروه و دروغ‌های خود ما است چراکه همه این‌ها را بر خدا ترجیح دادیم.
,
 
,
امام جمعه بیرجند با تأکید بر این‌که اگر خدا را در نظر می‌گرفتیم که افراد ناخالص را بر مردم مسلط نمی‌کردیم، گفت: خود ما به دست خودمان این کارها را می‌کنیم و انتخاب خود ما است و خداوند هم ما را از راه دین و انقلاب به راه پول، حزب و پارتی رها می‌کند و به لازمه اعمالمان ما را گرفتار می‌کند که همین گرفتاری‌ها هم که خدا برای ما قرار می‌دهد حکمتی برای بیداری ما از خواب غفلت است تا با هوشیاری دینمان را حفظ کنیم.
,
 
,
آیت‌الله عبادی با اشاره به این‌که غفلت و بی‌تفاوتی و حرکت در مسیر غیر خدا موجب می‌شود که طاغوت‌ها بر ما مسلط شوند، بیان کرد: رضاخان و استعمارگران قبل از انقلاب درِ حوزه‌های علمیه و مراسم عزای سیدالشهدا علیه‌السلام را بستند و با غارت سرمایه و فرهنگ جامعه جنایات بسیاری انجام دادند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه